بندرعباس؛

ضرورت ایجاد و توسعه نهضت قرآنی در هرمزگان

رئیس ستاد اقامه نماز کشور در نشست شورای اداری استان هرمزگان بر ضرورت ایجاد و توسعه نهضت قرآنی در هرمزگان تاکید کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ حجت الاسلام قرائتی  گفت :  بهره گیری از فرامین اسلام و پیروری از سیره ی قرآن و زندگی اهل بیت (ع)  زمینه ارتقای آگاهی و شناخت از دین را درجامعه ایجاد می کند .

وی افزود:بهبود عملکرد های دستگا ه های اجرایی نیز با استفاده از سفارشات قرآنی در اصول مدیریت ، برنامه ریزی و نظارت میسر خواهد شد .

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اهمیت جایگاه علم و دانش در جامعه خواستار اجرای آموزش های مهارت های زندگی و کاربردی برای دانش آموزان و دانشجویان شد .

استاندار هرمزگان هم در ادامه  این نشست که با حضور جمعی از مدیران کل و مسئولان استانی برگزار شده بود ضمن تشکر از عملکرد دستگاه ها ی استانی در هفته دولت خواستار ارتقای بسترهای سرمایه گذاری بخش خصوصی برای اجرای طرح های عمرانی شد.

 

جادری گفت  : اکنون مهمترین مشکل شهروندان هرمزگانی آب است که در کنار اجرای سیاست های صرفه جویی مستلزم سرمایه گذاری برای ایجاد آب شیرین کن است .

وی افزود : از این پس اداره آب و فاضلاب هرمزگان فقط ملزم به تامین شبکه آب برای مصارف شهروندی خواهد شد و سایر شرکت ها برای تامین آب  مورد نیازشان باید خودشان اقدام کنند .

استاندار هرمزگان همچنین از اجرای فعالیت ستاد صنایت از حقوق شهروندی در هرمزگان خبر داد و افزود : این ستاد بصورت سرزده عملکرد دستگاه ها و نحوه ی تکریم ارباب رجوع آن ها را ارزیابی می کنند .


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.