حجت الاسلام داودی:

پیرو ولایت فقیه بودن امتیاز نیرو های مسلح ایران است

به مناسبت هفته دفاع مقدس، محفل انس با قرآن کریم در آمادگاه ناوگان جنوب نیروی دریایی (سیرجان ) برگزار شد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از روابط عمومی عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش، در این محفل نورانی استاد مجید سعیدی از قاریان برجسته استان کرمان حضور داشت و پس از تلاوت آیات نورانی کلام ا... مجید توسط قاریان مدعو ، حجت الاسلام داودی رئیس عقیدتی سیاسی آمادگاه ناوگان جنوب  طی سخنانی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی گفت: ما باید به وصیت نامه شهداء دقت زیادی داشته باشیم ،شهدایی که جان خودشان را تقدیم انقلاب کردند تا ما اینگونه با عزت و سر افراز در این کشور زندگی کنیم و این عزت را مدیون شهداء ، جانبازان و آزادگان هستیم. 

وی در ادامه گفت : ما این را پذیرفته ایم که ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران حرف اول را می زند و این موضوع در تمامی ابعادسیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی و... کشور متبلور است و امروز امتیاز بزرگ نیروهای مسلح این است که پیرو ولایت فقیه و این افتخار نیروهای مسلح کشور ما است. 

وی در پایان گفت  : اکثر شهدای جنگ تحمیلی در وصیت نامه خودشان به چند نکته مشترک اشاره نمودند ، به عنوان نمونه به مسئله ی اقامه نماز ، رعایت حجاب اسلامی و پیرو ولایت فقیه بودن در وصیت نامه شهدا مکررا به چشم می­خورد و امروز ملت ما باید با تاسی از شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ،به این ارزش ها و آرمان های مقدس پایبند باشند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار