یاسوج ؛

کسب رتبه‌های برتر قرآنی با اعتبارات محدود

معاون پرورشی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه‌های برتر قرآنی این استان در کشور تنها با یک دهم اعتبارات سال‌های قبل خبر داد و گفت: این رتبه‌ها در همه سال‌های گذشته بی‌نظیر بود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج سید بهاءالدین ملک‌حسینی افزود : کهگیلویه و بویراحمد اکنون در برنامه‌های پرورشی در سطح کشور و در میان همه ادارات آموزش و پرورش جایگاهی ممتاز دارد.

وی موفقیت‌های سال‌های اخیر آموزش و پرورش استان را در حوزه پرورشی سرآمد همه موفقیت‌ها ذکر کرد و گفت: همکاران ما در حوزه پرورشی با جان و دل و بدون کمترین چشم‌داشتی تنها در فکر اعتلای نام استان هستند.

این مسئول گفت: در همه سال‌های گذشته موفقیت‌های بسیاری داشتیم اما باید گفت که در سال تحصیلی اخیر موفقیت‌ها فوق تصور بود و دانش‌آموزان ما توانستند همه رتبه‌ها و مقام‌های ارزنده کشوری را در بخش‌های مختلف قرآن، نماز و عترت به خود اختصاص دهند.

وی بخش زیادی از این موفقیت را مرهون برنامه‌ریزی درست و اصولی دانست و گفت: پیش از برگزاری مسابقات با دعوت از اساتید بزرگ و برجسته‌ای که خود صاحب‌نظر در این زمینه هستند در چهار دوره سه روزه دانش‌آموزان شرکت‌کننده در مسابقات را توجیه کردیم.

ملک‌حسینی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های امسال به نحوی بود که در یک هدف‌گذاری مدون، 80 درصد رتبه‌های ما نسبت به سال قبل بیشتر شد که نشان دهنده عمق فعالیت‌ها است.

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان در ادامه افزود: برای مثال یکی دیگر از بزرگترین دستاوردهای ما در پرسش مهر ریاست‌جمهوری بود که در سال‌های پیش از آن هیچ رتبه‌ای نداشتیم و یا این که در مسابقات فرهنگی و هنری موفق به کسب هفت رتبه شدیم.

وی یکی از دلایل اصلی موفقیت‌های حوزه پرورشی استان و کسب افتخارات زیادی در سطح کشور را مرهون یکپارچگی دوایر در این معاونت دانست و گفت: در چهار اداره امور تربیتی، قرآن و عترت و فرهنگ عمومی و مشاوره همه ید واحده برای کسب موفقیت بودند و کارها را به دیگری محول نمی‌کردند بلکه همه به فکر موفقیت در سطح کشور بودند.

وی به اعتباراتی که موجب این موفقیت‌ها شد اشاره کرد و گفت: شاید باور آن سخت باشد اما همه این رتبه‌ها و مقام‌ها تنها با یک دهم اعتبارات سال‌های قبل صورت گرفت که در نوع خود کاری بی‌نظیر بود.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: رتبه ، قران ، مهر ، ریاست جمهوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.