هنرمند باید درد جامعه را درک کند

هنرمندان با نداشتن غرور و تکبر، بدگویی نکردن، فهمیدن درد جامعه و با دور ماندن از منیت به طور حتم ماندگار خواهند شد.

جلیل فرجاد بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص راز ماندگاری هنرمندان اظهار داشت: هر فردی در هر جایگاهی اگر انسان‌وار رفتار کند، ماندگار خواهد شد. هنرمندان نیز با نداشتن غرور و تکبر، بدگویی نکردن، فهمیدن درد جامعه و با دور ماندن از منیت به طور حتم ماندگار خواهند شد.

وی در مورد بازیگران جوان در حال حاضر بیان کرد: جوانان موفق بسیاری در عرصه بازیگری فعالیت می‌کنند که حتی یک سر و گردن هم از ما بالاترند. بی‌شک اگر جوانان ما با انگیزه و استعداد وارد حیطه بازیگری شوند موفق خواهند بود.

فرجاد با اشاره به اینکه تحصیلات و مطالعه در موفقیت بازیگران مؤثر است، گفت: تحصیلات و مطالعه به طور حتم در موفقیت بازیگران تأثیرگذار است اما این به آن معنا نیست هنرمندانی که به صورت تجربی در این حرفه فعالیت می‌کنند، موفق نیستند.

برای موفقیت در بازیگری تنها به دانشکده یا کلاس‌های بازیگری رفتن کافی نیست و باید بازیگری را بلد بود و پیگیری کرد.

وی در خصوص فعالیت‌های اخیر هنری خود عنوان کرد: در یک تئاتر مناسبتی به نام «خورشید کاروان» که در ماه صفر به روی صحنه خواهد رفت حضور دارم، همچنین در یک تله فیلم به نام «سفر» نیز نقش‌آفرینی خواهم کرد.

بازیگر مجموعه «عملیات 125» در پایان در توصیه‌ای به علاقه‌مندان بازیگری مطرح کرد: مسیر اصولی برای ورود به عرصه بازیگری رفتن به دانشکده و تحصیل در این زمینه است و علاقه‌مندان باید علاوه بر تحصیل پیگیر باشند. فیلم و تئاتر ببینند، مطالعه کنند و برای موفقیت تلاش کنند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.