هفته اول فروش آیفون جدید چگونه گذشت؟

شرکت اپل ادعا می کند که هفته اول فروش گوشی های آیفون 6S و 6S Plus رکورد زد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت اپل اعلام کرد در هفته اول فروش گوشی های آیفون 6S و 6S Plus بیش از 13 میلیون آیفون فروخته شده است که رکورد تازه ای برای فروش محصولاتش محسوب می شود. این رکورد تازه نیز از آخرین رکورد ثبت شده فروش گوشی های اپل که در اولین هفته سال 2014 به ثبت رسید، پیشی گرفته است. به گفته اکانومیک تایمز آخرین رکورد فروش گوشی های اپل 10 میلیون فقره بوده است که این بار به 13 میلیون دستگاه افزایش یافته است.

خبرنگار اکانومیک تایمز علت افزایش این رکورد را به بازار چین نسبت داده است، چین کشوری است که در سال گذشته به علت مسائل قانونی در فروش گجت تازه وارد اپل با مشکل مواجه شد. این آمار فروش زیاد هم دور از انتظار نبود، چراکه پیش از این تحلیل گران اقتصادی فروش 12 تا 13 میلیون دستگاه را در هفته اول پیش بینی کرده بودند.

هفته اول فروش آیفون جدید چگونه گذشت؟


تیم کوک، مدیر اجرایی اپل طی بیانیه ای گفت:  فروش گوشی های 6S Plus و آیفون 6s در مقایسه با فروش های هفته اول محصولاتمان، بسیار شگفت انگیز بوده است.

وی در ادامه افزود: واکنش و شوق مشتریان برای دو ویژگی گوشی های جدید، تاچ 3 بعدی و عکس های زنده و متفاوت، وصف ناپذیر است. ما بی صبرانه منتظر عرضه  گوشی های آیفون 6S و 6S Plus در کشورهای بیستری تا 9 اکتبر هستیم.

اپل از عرضه گوشی های جدید آیفون در بیش از 40 کشور دیگر تا 9 اکتبر که تا پایان سال 2014 در بیش از 130 کشور جهان قابل دسترسی خواهد بود خبر داد

گفتنی است؛ شرکت اپل به شدت منتظر فروش گوشی های پرچمدار آیفون است چراکه فروش این گوشی ها دو سوم در آمد این شرکت را در سه ماه پایانی سال تامین می کند.

منبع: اکانومیک تایمز

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار