قزوین؛

بانوان ملی پوش فوتسال با قهرمانی در آسیا افتخارآفرینی کردند

مربی تیم فوتسال بانوان کشور گفت: بانوان ملی پوش فوتسال کشورمان با کسب عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی زنان آسیا افتخار آفرینی کردند.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛آمنه محمودی در حاشیه مراسم استقبال جامع ورزشی استان قزوین از وی گفت: ملی پوشان کشورمان در بهترین شرایط آمادگی خود قرار داشتند و موفق شدند با کسب عنوان قهرمانی نتیجه ماه ها تلاش خود را بگیرند.

وی با اشاره به سطح بالای رقابت های فوتسال قهرمانی زنان آسیا، افزود: این مسابقات در بالاترین سطح قرار داشت، به نحوی که سایر تیم ها از جمله تیم های فوتسال ژاپن و تایلند با آمادگی کاملی به این رقابت ها پا گذاشته بودند و سودای قهرمانی در سر داشتند.

محمودی با بیان اینکه مهم ترین رقیب تیم فوتسال زنان کشورمان در راه کسب عنوان قهرمانی تیم ژاپن بود، افزود: البته ملی پوشان فوتسال در بازی نیمه نهایی هم یک دیدار سخت و پرفشار را مقابل تیم تایلند پشت سر گذاشتند و موفق شدند با نتیجه یک بر صفر جواز شرکت در دیدار نهایی را کسب کنند.

مربی تیم فوتسال بانوان کشورمان، افزود: ملی پوشان فوتسال درگروه اول این رقابت ها و در مرحله مقدماتی با کسب سه پیروزی متوالی مقابل تیم های هنک کنگ، ازبکستان و مالزی راهی مرحله نیمه نهایی شدند و با پیروزی مقابل تایلند جواز شرکت دردیدار نهایی را بدست آوردند.

به گفته محمودی بازیکنان تیم فوتسال زنان کشورمان که دو سال قبل در بازی های داخل سالن آسیا مقابل تیم ژاپن با نتیجه 2بریک تن به شکست داده بود، این بار با انگیزه بیشترموفق شدند با برتری یک بر صفر مقابل ژاپن جشن قهرمانی برپا کنند.

 تیم فوتسال بانوان کشورمان دو روز قبل موفق شد با برتری یک بر صفر مقابل تیم ژاپن عنوان قهرمانی این رقابت ها را از  آن خود کند.

انتهای پیام/گ


 

برچسب ها: فوتسال ، برتری ، کشور ، قزوین ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.