بدشانسی های بارسلونا تمامی ندارد

کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا به دلیل مصدومیت در بازی دوم تیمش در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بیش از یک ماه از همراهی آبی‌واناری‌ها محروم خواهد بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، در جریان پیروزی شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال بارسلونا برابر بایرلورکوزن در دومین دور از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، آندرس اینیستا کاپیتان آبی‌واناری‌ها در دقیقه 60 مصدوم و مجبور به ترک میدان شد.

سایت باشگاه بارسلونا با تأیید مصدومیت هافبک کاتالان‌ها اعلام کرده است که او از ناحیه همسترینگ پای راست آسیب دیده و طبق ادعای یک شبکه تلویزیونی در اسپانیا مصدومیت کاپیتان بارسا او را بین چهار تا شش هفته خانه‌نشین خواهد کرد.

اینیستا در شرایطی حداقل یک ماه از ترکیب بارسلونا دور خواهد بود که پیش از او نیز کاتالان‌ها تأثیرگذارترین مهره خود، لیونل مسی را برای دو ماه از دست داده بودند. این در حالی است که دو مهره جدید کاتالان‌ها، آردا توران و الکس ویدال هم به دلیل تمام نشدن محرومیت باشگاه، تا ماه ژانویه قادر نخواهند بود به جمع شاگردان انریکه اضافه شوند.

به این ترتیب بارسلونا هفته آینده باید بدون دو مهره کلیدی‌اش در هفته هفتم لالیگا به خانه سویا برود.

اینیستا علاوه بر بازی حساس بارسلونا برابر سویا، در هفته بازی‌های ملی هم نمی‌تواند تیم ملی اسپانیا را در دو بازی پایانی بازی‌های مرحله مقدماتی یورو 2016 برابر تیم‌های لوکزامبورگ و اوکراین همراهی کند.


منبع: تسنیم 


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.