زاهدان؛

استقرار 50 پایگاه کمیته امداد چابهار برای برگزاری جشن عاطفه‎ها

مدیر کمیته امداد چابهار گفت: برای برگزاری هرچه باشکوه‎تر مرحله دوم جشن عاطفه‎ها در هشتم مهرماه ، 50 پایگاه برای جمع‎آوری هدایای مردمی در سطح مدارس این شهرستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانها باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛اردوان صابر ملاشاهی افزود: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور و با شعار « مهر در انتظار همدلی» در راستای توسعه فرهنگ امیدبخش انفاق که از تعالیم اصیل اسلامی بوده و به منظور تکریم دانش‌آموزان بی‌بضاعت توسط این نهاد مردمی و سازمان آموزش و پرورش در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس در اختیار سازمان آموزش و پرورش قرار می‌گیرد، افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده در مرحله اول این جشن ملی در روزهای 26 و 27 شهریورماه در بین دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد توزیع شده و کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس نیز با همکاری اولیای مدارس در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

وی در زمینه اهداف برگزاری جشن عاطفهها، گفت: توسعه و ترویج فرهنگ انفاق در بین دانش‌آموزان توسط خود دانش‌آموزان، اشاعه فرهنگ نوع‌دوستی و احسان و تلاش برای برقراری عدالت اجتماعی ازجمله اهداف مهم این جشن است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.