آمار جستجوهای گوگل نشان می‌دهند:

تمایل زیاد مردم سوریه به پناهندگی در آلمان

شرکت گوگل اعلام کرد بیشترین عبارت جستجو شده بوسیله مردم سوریه در اینترنت، "راه‌های رسیدن به آلمان" است.

تمایل زیاد مردم سوریه به پناهندگی در آلمان
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، آمار جستجوهای گوگل در سوریه نشان داد بیشتر مردم این کشور که ناگزیرند کشورجنگ‌زده خود را ترک کنند، تمایل دارند به کشورهای اروپایی پناه ببرند.

شرکت گوگل در گفتگو با الجزیره اعلام کرد: جستجوهای انجام شده بوسیله مردم سوریه در دوهفته گذشته، موضوعاتی مانند آدرس بیمارستان‌ها، درمان سوختگی در خانه و انجام تنفس دهان به دهان بوده است. این درحالی است که بیشترین عبارت جستجو شده "راه‌های رفتن به اروپا" بخصوص "راه‌های رفتن به آلمان" بوده است. مردم سوریه همچنین نقشه اروپا و آلمان به زبان عربی را در گوگل جستجو کرده اند.

شرکت گوگل در ادامه افزود: مردم سوریه از طریق جستجوی اینترنتی در تلاش هستند بهترین مسیر را از کشور خود تا شهرهای "ادرنه" و "ازمیر" ترکیه و یونان بیابند. فاصله میان شهر مقدونیه و صربستان با پای پیاده از دیگر جستجوهای مردم سوریه در گوگل است.

آمار جستجوهای گوگل نشان می‌دهد با اعلام وضع فوق‌العاده در مجارستان و بکارگیری ارتش این کشور در مرزها برای جلوگیری از ورود مهاجران، خبرهایی با موضوع "کشور مجارستان" و "وضع مهاجران در مجارستان" نیز در سوریه بسیار طرفدار پیدا کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار