دنیای بازیگری سرشار از هرج و مرج شده است

هوشنگ توکلی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون از تأثیر تحصیلات در موفقیت بازیگران و دلایل کم‌کاری خود گفت.

هوشنگ توکلی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تأثیر تحصیلات آکادمیک در موفقیت هنرمندان اظهار داشت: به طور حتم تحصیلات آکادمیک و آموزش در موفقیت هنرمندان مؤثر است اما به شرط آنکه این آموزش‌ها اصولی و درست باشد، افراد با استعداد و علاقه‌مند به هنر بازیگری بسیار است که متأسفانه در زمینه آموزش به این علاقه‌مندان ضعف بسیاری وجود دارد، یکی از معضلات جامعه ما ناتوانی در آموزش است.

وی در مورد راز ماندگاری هنرمندان عنوان کرد: این حیطه سختی‌های بسیاری دارد و اگر یک هنرمند این مصائب و مشکلات را تحمل کند، ماندگار خواهد شد. همچنین داشتن استقامت، حفظ خود و انتخاب‌های درست از رازهای ماندگاری هنرمندان است.

بازیگر مجموعه، «زیرتیغ» در خصوص دلیل کم‌کاری خود در سال‌های اخیر، بیان کرد: در سال‌های اخیر به دلیل مشکلات اقتصادی و مدیریتی، دنیای بازیگری سرشار از هرج و مرج شده است و آثار درخشانی ساخته نمی‌شود، به طوری‌که اگر یک اثر خوب ساخته شود و هنرمندان توانمندی در آن حضور داشته باشند، یک معجزه خواهد بود. این موارد از دلایل کم‌کاری من در سال‌های اخیر بوده است.

توکلی در پایان در توصیه‌ای به علاقه‌مندان بازیگری، مطرح کرد: علاقه‌مندان این حیطه باید در زمینه آموزشی دقت کنند و از استادان هنرمندی برای یادگیری استفاده کنند و با جستجو به دنبال معلمانی باشند که بتوانند بازیگری را به صورت اصولی و درست به آن‌ها آموزش دهند.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.