توضیحات رئیس سازمان حج و زیارت درباره اختلاف آمار نهایی

رئیس سازمان حج و زیارت درباره اختلاف عددی که بین آمار نهایی قربانیان با مجموع آمار مفقودین و قربانیان وجود دارد، توضیحاتی را ارائه داد.

توضیحات رئیس سازمان حج و زیارت درباره اختلاف آمار نهاییسعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت قربانیان ایرانی حادثه منا گفت: به درخواست خانواده‌های 4 تن از قربانیان پیکر آنان در مکه مکرمه دفن خواهد شد، ضمن آن که انتقال پیکرهای سایر قربانیان هنوز مشخص نیست و ما در تلاشیم هر چه سریع‌تر طی روزهای آینده پیکرهای مطهر آنان را به کشور منتقل کنیم.

وی در خصوص اختلاف عددی که بین آمار نهایی قربانیان با مجموع آمار مفقودین و قربانیان وجود دارد، گفت: این آمار بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده داده شده است و این اختلاف عدد ناشی از این است که تعدادی از مفقودین به کاروان‌های خود بازگشته‌اند، از این رو لیست جدید قربانیان در حال آماده‌سازی است و به زودی منتشر می‌شود.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه 4 هزار و 800 نفر از حجاج در این حادثه جان خود را از دست دادند بیان کرد: 53 نفر از عوامل ما در سه شیفت در جستجوی مفقودین از میان همه جانباختگان بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار