سرمربی تیم فوتبال بانوان ازنای لرستان گفت: با غلبه بر تیم شهرداری بم امیدار به شکست حریفانمان در صدر جدول هستیم.

سمیه پولادوند سرمربی تیم فوتبال بانوان ازنای لرستان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بازیکنانم در مصاف با حریفان لیگ برتر تجربه کافی ندارند و از طرفی مشکلات مالی فشار مضاعفی بر بازیکنان ایجاد کرده است.

وی ادامه داد:علی رغم مشکلات فروان اما از عملکرد شاگردانم رضایت دارم و امیدوارم با کسب سه امتیاز دیدار این هفته به رده های بالای جدول صعود کنیم.

پولادوند افزود: تیم شهرداری بم بازیکنان ملی پوش و باتجربه ای را در اختیار دارد اگرچه این تیم لیگ را خوب آغاز نکرده است اما بازیکنان بم با پیروزی که در هفته گذشته کسب کرده اند با روحیه ای مضاعف به مصاف ما خواهند آمد از این رو بازی سختی را در پیش داریم.

سرمربی افزود:تیم شهرداری بم با اختلاف یک امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به تیم شهرداری سنندج در مکان 8 جدول قرارگرفته است پیروزی در این دیدار برای هردو تیم حائز اهمیت است.

پولادوند ادامه داد: بازیکنانم علی رغم کم تجربگی و مشکلات مالی فراوان اما تاکنون با یک پیروزی و تساوی و کسب چهار امتیاز در مکان ششم جدول قرار گرفته اند،امیدواریم با گذشت زمان شرایط برای تیم ازنا مناسب تر شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار