ابراهیم جوادی:

برای انتخاب جایگزین خادم هنوز به قطعیت نرسیدیم

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد گفت:برای انتخاب جایگزین رسول خادم در سمت سرمربی تیم ملی بزرگسالان هنوز به اجماع نرسیدیم.

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:در جلسه آخر شورای فنی رسول خادم درخواست کرد تا فردی را به عنوان جایگزین وی انتخاب و معرفی کنیم که این پیشنهاد با مخالف شدید همه اعضاء روبرو شد چرا که در این مدت باقی مانده تا المپیک هر گونه تغییر و تحول به ضرر کشتی خواهد بود.
دارنده چهار مدال طلای جهان در پاسخ به این سوال که یعنی رسول خادم برای همیشه باید هم به عنوان سرمربی و هم رئیس فدارسیون فعالیت کند گفت:از همان ابتدا که با تائید و تصویب شورای فنی رسول خادم به عنوان سرمربی معرفی شد قرار بر این بود هر گاه گزینه مناسبی پیدا کردیم که شرایط لازم را برای هدایت آزادکاران بزرگسال داشته باشد جایگزین خادم شود اما درحال حاضر با توجه به کمتر از 10 ماه تا آغاز بازی های المپیک انتخاب سرمربی جدید کار منطقی نیست.
وی افزود:البته این بدان معنا نیست که خادم برای همیشه بتواند سرمربی تیم ملی باشد به همین منظور نیز با تصمیم اعضای شورای فنی قرار است تا بازی های المپیک در رقابت های مختلف اعم از قهرمانی آسیا،جام جهانی و یا گزینشی یک نفر به عنوان سرمربی هدایت کشتی گیران را بر عهده داشته باشد ولی در المپیک خود رسول خادم همچنان سرمربی است تا پس از این رویداد به طور قطعی سرمربی جدید معرفی شود.
دارنده مدال برنز المپیک درباره این که گزینه های سرمربیگری چه کسانی هستند اظهار داشت:در این خصوص هنوز به قطعیت لازم نرسیدیم اما به طور حتم سرمربی از میان یکی از اعضای کادر فنی فعلی تیم ملی خواهد بود که پس از بررسی تمامی جوانب امر به صورت رسمی معرفی خواهد شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار