شماره 117؛

دانلود کنید: کاربردی‌ترین نرم افزارها و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت

در این بسته می‌توانید جالب‌ترین بازی‌ها و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای این هفته دریچه را دانلود کنید.

به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ممکن است هفته گذشته آنقدر مشغول کارهای روزمره خود بودید که نتوانسته‌اید به گروه دریچه ترفندها و نرم‌افزارها سر بزنید و نرم افزارهای کاربردی و بازی‌های جالب را برای رایانه، تبلت و یا تلفن همراه‌تان دانلود کنید. برای همین جهت هست که ما جمعه‌ها بسته هفتگی را منتشر می‌کنیم تا آن دسته از کاربرانی که مشغله کاری فراوانی داشتند، بتوانند آنچه که در طول هفته معرفی شده را یکجا ببینند.

در این بسته نرم افزارها و بازی‌هایی را که در یک هفته گذشته جزء بهترین و پرکلیک‌ترین‌های گروه فضای مجازی بود را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم تا بتوانید به صورت رایگان برترین‌ها را از این بسته دانلود کنید.



دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در آخرین هفته سال


دانلود کنید: بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت



بی خوابی خود را درمان کنید

 SleepyTime Bedtime Calculator، اپلیکیشنی ساده اما هوشمند، که وظیفه اصلی آن نظم دادن به چرخه خواب شماست. هیچ چیز نمی تواند مثل یک خواب خوب در طول شبانه روز به شما کمک کند، بنابراین می توانید با داشتن یک طرح و الگوی خواب مناسب از ذهنی فعال و باز بهره ببرید.


بی خوابی خود را درمان کنید +دانلود

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


خون هيولا را داخل شيشه كنيد+ دانلود

در این بازی شما در نقش قهرمان بازی،در یک جهان بسیار زیبا و باورنکردنی، باید هیولاها را دنبال کنید و با تمامی آنها مبارزه نمایید. اين بازي اكشن و سرگرم كننده توسط بازي معروف Fruit Ninja براي اندرويد ساخته شده است و دارای گرافيك 2 بعدي است.

خون هيولا را داخل شيشه كنيد+ دانلود

برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید


با "Mosiac Art" بر روی تصاویرتان افکت بگذارید

با اینکه تلفن های همراه می توانند تصاویر زیبای بسیاری را ثبت کنند اما بسیاری از آنها را می توان با نرم افزارهای متفاوت جذاب تر و زیباتر کرد.Mosiac Art Lab یک اپلیکیشن بسیار کاربردی برای تلفن های اندرویدی است که به شما اجازه می دهد افکت های متعددی را بر روی تصاویر قرار دهید و تصاویر خود را به موزاییک های بسیار جذاب تبدیل نمایید.


اگر به این بازی معتاد نمی شويد دانلود كنيد

بازی Farm Heroes Saga دوباره همان آبنبات های زیبا را شامل می شود که همه را مجذوب خود کرده است و دارای ماجرا و داستان های زیبایی در دل این آب نبات ها می باشد. در این بازی با میوه های خوشمزه سر و کار دارید! به نیروهای قهرمانان مزرعه بپوندید و جلوی  Rancid the Raccoon بایستید و نگذارید میوه های مزرعه را خراب کنند.

اگر به بازي معتاد نمي شويد اين بازي را دانلود كنيد

برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید


دیگر چشم شما خسته نمی شود

 Bluelight Filter for Eye Care یک نرم افزار عالی و پرطرفدار در زمینه ی کاهش خستگی و جلوگیری از ضعیف شدن چشم از گروه برنامه نویسی Hardy-infinity مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با میلیون ها دریافت از گوگل پلی در صدر برترین برنامه های بخش Health & Fitness قرار دارد.

همانطور که می دانید نور آبی منتشره از صفحه دستگاه اندرویدی شما باعث خستگی چشم و بروز مشکلاتی در به خواب رفتن می شود؛ اپلیکیشن فوق، به صوت حرفه ای رنگ صفحه دستگاه شما را طوری تنظیم می کند که روشنایی آبی آن کاهش یابد تا در نتیجه هم چشمان شما کمتر خسته شوند و هم اینکه دیگر با وجود کار زیاد با دستگاه مشکلی برای خوابیدن نداشته باشید.

دیگر چشم شما خسته نمی شود+ دانلود

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


ترسناک ترین بازی جهان را تجربه کنید+ دانلود

Slender Mans Shadow سومین بازی ترسناک تاریخ از نظر چندین سایت معتبر رنکینگ بازی است. داستان بازی از این قرار است که شما در میان جنگلی مخوف گم شده اید و باید 8 تکه کاغذ را در جنگل پیدا کنید. این جستجو سخت است، زیرا در جنگل موجود قد بلند و وحشتناکی به نام Slender وجود دارد که ممکن است هر لحظه او را ببینید و بترسید.


ترسناک ترین بازی جهان را تجربه کنید+ دانلود

برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید


پخش موسیقی با Bump Music player

با اینکه تمام تلفن های همراه خود به پخش کننده های توانمند موسیقی مجهز هستند اما نرم افزارهایی وجود دارد که می توانند این قابلیت را به شکل بسیار بهتری در اختیار کاربران قرار دهند. نرم افزار Bump Music Player در میان بهترین ابزار پخش موسیقی سیستم عامل اندروید است و می تواند امکانات بسیاری را به کاربران ارائه دهد. این نرم افزار با در اختیار داشتن قابلیت های مفید و متنوع توانسته در میان کاربران به محبوبیت بسیاری دست یابد و جایگزین مناسبی برای پخش کننده های معمول تلفن همراه باشد.



پخش موسیقی با Bump Music player +دانلود

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


پازلي كه مغز شما را تاحت تاثير قرار مي دهد

شما در این بازی با مجموعه ای از مکعب ها سر و کار دارید که تمامی پازل های ذهنی و معماهای فکری در آنان خلاصه می شوند. "GooCubelets "بازی کم حجم جدیدی در سبک فکری می باشد که در سال 2015 توسط Zonitron Productions ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است.

برنامه بکاپ گیری از تنظیمات رام اندروید

ROM Settings Backup نام نرم افزاری برای گرفتن نسخه پشتیبان از تنظیمات مربوط به رام و Restore کردن آن بعد از فلش کردن گوشی است. توسط این برنامه می توانید از تنظیمات مربوط به رام نسخه پشتیبان تهیه کرده و بعدا هرکدام از تنظیمات مربوط به آن را به سادگی Restore کنید.

تجربه يك اسكي واقعي با دوستانتان+ دانلود

"Mad Snowboarding "بازی کم حجم جدیدی در سبک ورزشی و مسابقه ای می باشد که در سال 2015 توسط Denis Lapiner ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. Mad Snowboarding در واقع یک بازی کامپیوتری اپن ورلد است که می توانید در آن از ورزش اسکی روی یخ لذت ببرید. Mad Snowboarding دارای محیطی کاملا جذاب و دوست داشتنی است که می توانید تا ساعت های بسیار با آن سرگرم باشید.


تجربه يك اسكي واقعي با دوستانتان+ دانلود

برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید


نرم افزار تناسب اندام S Health

بدون شک هر فردی علاقه مند برای رسیدن به تناسب اندام بوده و به دنبال روش هایی است که با استفاده از آنها بتواند به تناسب اندام برسد. برای این کار رژیم های غذایی و انجام فعالیت های ورزشی می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. اما اگر شما این کارها را بدون داشتن برنامه ای مناسب انجام دهید، شاید برخی مواقع نتایج منفی نیز داشته باشد و با مشکلاتی مواجه شوید. نرم افزار S Health به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با برنامه ای مناسب این کار را انجام دهید و به تناسب اندام برسید.

هواپيما را برانيد

 SimplePlanes v1.1.11.0 بازی کم حجم جدیدی در سبک شبیه سازی هواپیما می‌باشد که در سال ۲۰۱۵ توسط SimplePlanes.com برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. به کمک این بازی شما کامل ترین ابزار برای آنکه بتوانید دنیای پرواز با هواپیماها را تجربه کنید در اختیار خواهید داشت. قطعات مختلف را جمع آوری کنید تا بتوانید بدنه هواپیمای خود را طراحی کنید. محل‌های موتورها را تعیین کرده و بال‌های آن را نیز نصب کنید.

هواپيما را برانيد+ دانلود

برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید


کمتر از نیم ثانیه تایپ کنید

Quick Text Paste 2.91 نرم افزار بسیار مفید و رایگانی است که به شما امکان اختصاص کلید میانبر برای تایپ متون دلخواه را می‌دهد. به این صورت که اگر عبارت خاصی وجود دارد که مکررا مجبور به تایپ آن هستید، می‌توانید به جای اتلاف وقت برای تایپ آن، تنها با یک کلیک این کار را انجام دهید. حتی اگر این متن آدرس ایمیلتان باشد حداقل سه ثانیه در زمان صرفه جویی کرده‌اید.

کمتر از نیم ثانیه تایپ کنید+ دانلود

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


پخش کننده موسیقی Pulsar Music

موزیک پلیر Pulsar Music Player Pro یکی از بهترین پخش کننده های موسیقی اندروید است که با رابط کاربری قدرتمند توانسته کاربران بسیاری را به خود جذب کند. طراحی این پخش کننده حرفه ای بوده و به همین دلیل کاربران می توانند به امکانات بسیاری دسترسی داشته باشند.


پخش کننده موسیقی Pulsar Music +دانلود

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


تصویر پیش زمینه با حال و هوای پاییزی + دانلود

تصاویر دیجیتالی از جمله ابداعات دنیای فناوری است که مطمئنا نمی توان به راحتی جایگزینی برای آن یافت. با توسعه روز افزون تجهیزات دیجیتال قابل هر روزه استفاده از تصاویر دیجیتالی رونق بیشتر می گیرد. تصاویر پس زمینه هم از جمله تصاویر دیجیتال هستند که همیشه تازگی خاصی دارند و اکثر افراد دوست دارند این تصاویر را داشته باشند و براساس حال و هوای خود یکی از آنها را برای پس زمینه دستگاه خود انتخاب کند.






گزارش از راضیه مومنی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
moslem
۱۱:۰۵ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
دست شما درد نکنههههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۰۹:۴۸ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
مثل همیشه عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۹:۴۸ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
خسسسسسسسسسته نباشید
آخرین اخبار