ایلام؛

برگزاری صبحگاه مشترک یگان های نظامی و انتظامی در دهلران

همزمان با نخستین روز از هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک یگان های نظامی و انتظامی در شهرستان مرزی دهلران برگزار شد.

برگزار ی صبحگاه مشترک یگان های نظامی و انتظامی در دهلرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ امام جمعه دهلران در این آیین ضمن گرامیداشت هفته ناجا اعلام کرد: امنیت از مولفه هایی است که نیاز هر جامعه ای برای رشد و پیشرفت است.

حجت الاسلام سید محسن موسوی اضافه کرد: امروز در ایران اسلامی به برکت ایمان و اعتقاد به خدا، ولایت مداری و روحیه شهادت طلبی، نظم و پیروی از ولایت، در اوج امنیت قرار داریم و همه باید قدردان نیروهای مسلح برای تحقق این مهم باشیم.

وی به 220 کیلومتر مرز مشترک دهلران با کشور عراق اشاره کرد و افزود: امروز امنیت پایدار در مرزهای شهرستان به همت نیروهای نظامی و انتظامی برقرار است و حافظان مردم در نیروهای مسلح با تمام توان از مرزها حفاظت می کنند.

فرمانده انتظامی دهلران نیز دهلران را یکی از امن ترین شهرستان های استان عنوان کرد و گفت: همه باید قدردان این امنیت باشند چرا که در سایه امنیت همه امور و کارها پیگیری می شود.

سرهنگ سعید عالی پور شهادت طلبی، انتظار فرج و ولایت پذیری را از مهمترین ارکان نظام اسلامی دانست و اضافه کرد: به همت نیروهای مسلح و مشارکت مردم امنیت از نقطه صفر مرزی تا خانه های مردم این شهرستان مرزی برقرار است.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.