استاندار کرمان:

استان کرمان در این حادثه کمترین تعداد کشته‌ها را داشت

رزم‌حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان با ابراز تاسف از جان باختن تعدادی از حجاج ایرانی در حادثه منا اظهار داشت: استان کرمان در این حادثه کمترین تعداد کشته‌ها را داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان با ابراز تاسف از جان باختن تعدادی از حجاج ایرانی در حادثه منا اظهار داشت: استان کرمان در این حادثه کمترین تعداد کشته‌ها را داشت.

وی بیان داشت: در تمام تماس تلفنی که با روسای کاروان‌های حجاج کرمانی داشتیم از وضعیت آنها کسب اطلاع شد و نحوه رسیدگی به موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

رزم‌حسینی افزود: تنها یک مورد کشته در کاروان‌های حجاج استان کرمان بود که مربوط به شهرستان رفسنجان است و یک مورد فوت زائر کرمانی نیز داشتیم که در کاروانی از‌ استان‌های دیگر است.

استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تدوین برنامه ششم توسعه گفت: مکاتبات و مشارکت‌های لازم از سوی همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی موثر باید برای تنظیم برنامه صورت گیرد.

وی ادامه داد: اسنادی که در زمینه ورزش، آب، تغذیه سالم، توسعه اقتصادی استان، پتروشیمی و ... در استان کرمان تهیه شده و وضعیت جدیدی را برای استان تعریف کرده باید در برنامه ششم به عنوان اسناد قانونی به تصویب برسند.

رزم‌حسینی ابراز داشت: در زمینه پروژه‌های نیمه تمام استان اقدام قابل توجهی صورت نگرفته و لیستی از پروژه‌های نیمه فعال نیز تا پایان هفته به تهران ارسال می‌شود.

استاندار کرمان گفت: طرح‌های کارآفرینی بسیج، سپاه، کمیته امداد و .. را تجمیع کردیم تا بتوانیم از ظرفیت حداکثری این بخش استفاده ببریم.

وی بیان داشت: رشد اقتصادی متوسط سال‌های گذشته در استان کرمان پایین‌تر از کشور است، بر این اساس باید علاوه بر جبران عقب‌ماندگی‌ها به ادامه مسیر نیز بپردازیم.

رزم‌حسینی افزود: هدف ما ایجاد نهاد اقتصادی در استان کرمان است، دشواری‌هایی در این بین وجود دارد، دولت نیز علاقه‌مند اجرای این موضوع است.



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.