ارومیه؛

افزایش مدارس امین به53 مدرسه در آذربایجان غربی

تعداد مدارس امین درآذربایجان غربی به53مدرسه رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در دیدار با مدیر حوزه های علمیه استان با اعلام این خبر گفت: امسال با همکاری شایسته آموزش و پرورش و حوزه های علمیه استان، تعداد مدارس امین از 38 به 53 مدرسه افزایش یافته است.

فریدون سیدمصطفوی در این دیدار با تبریک انتصاب مدیر جدید حوزه های علمیه استان اظهار داشت: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری، باید نگاه مردم و مسئولان به آموزش و پرورش، نگاه سرمایه گذاری و متعالی باشد.

وی با اشار ه به وجود 777 دانش اموز شهید در استان، تصریح کرد: این دانش آموزان تربیت یافته مربیان تربیتی متعهد بودند.

سیدمصطفوی افزود: برای تقویت فضای معنوی در آموزش و پرورش و مدارس نیازمند همکاری دوجانبه با حوزه های علمیه هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اذعان آمادگی کامل آموزش و پرورش برای افزایش تعداد مدارس امین در سطح استان،افزود: مرجع ورود مبلغین ارجمند به آموزش و پرورش، مدیریت حوزه علمیه استان می باشد.

وی با بیان اینکه آموزش ارتباط موثر با دانش آموزان برای مبلغین مدارس امین یک ضرورت است؛ ادامه داد: مدارس امین یک فرصت مناسب برای پاسخگویی به سوالات و شبهات اعتقادی دانش اموزان می باشد.

وی افزود: اقامه نماز جماعت در مدارس استان با حضور 563 روحانی صورت می گیرد و 1056 نفر از فرهنگیان عزیز نیز در امور فرهنگی و اقامه نماز در سطح مدارس استان فعالیت دارند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.