ساری؛

تشییع جنازه با شکوه کاپیتان پرسپولیس در مازندران

مراسم تشییع جنازه هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز با شکوه هر چه تمامتر در شهر بابل برگزار و در زادگاهش به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مراسم تشییع پیکر نوروزی صبح امروز از پل پیروزی تا ورزشگاه هفت تیر بابل برروی دستان مردم ورزش دوست استان مازندران ، مسئولان و جامعه ورزشی از اقصی نقاط کشور برگزار شد.

در این مراسم بازیکنان فعلی تیم پرسپولیس به همراه پیشکسوتان این تیم از جمله علی دایی ، احمد رضا عابدزاده، حمید استیلی، علی کریمی و دیگر چهره های شاخص فوتبال ایران حضور داشتند.

در این مراسم که معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران نیز حضور داشت ، پس از قرائت قرآن مجید و مداحی توسط صادق نژاد از مداحان اهل بیت (ع) قرار شد تا امام جمعه بابل بر پیکر مرحوم نوروزی نماز میت بخواند که به دلیل ازدحام شدید جمعیت و خارج شدن کنترل از دست برگزار کنندگان مراسم ، این برنامه لغو و جنازه کاپیتان پرسپولیس به زادگاهش روستای کپورچال انتقال یافت .

همسر هادی نوروزی به همراه فرزند پسرش هم در مراسم تشییع جنازه در میان مردم حضور یافت که و به ابراز احساسات شرکت کنندگان با تکان دادن عکس همسرش پاسخ داد.

جمع زیادی از هواداران تیم پرسپولیس با ورود به ورزشگاه هفت تیر بابل پسر مرحوم هادی نوروزی را بر روی دوش خود قرار دادند و در ورزشگاه گرداندند.

اعضای تیم پرسپولیس تهران نیز شعار ' شب تاره، بی قراره، پرسپولیس هادی نداره - شب تاره بی قراره تیم ما هادی نداره ' را همراه با گرداندن پسر هادی نوروزی در ورزشگاه سردادند.

' عزا عزاست امروز روز عزاست امروز ، بابل ما امروز صاحب عزاست امروز ' از دیگر شعارهایی بود که هوادارا ن هادی نوروزی در این مراسم باشکوه سردادند.

همچنین آنها با سردادن شعارهایی چون هادی با تعصب ، هادی تیم تو بردارو بیا و ذکر صلوات و الله اکبر و قرائت فاتحه و دعا برای شادی روح این مرحوم ، احساسات خود را ابراز کردند.

' بی تو بهارنارنج دیگر بویی ندارد ' هم شعار نوشته ای بود که امروز دوستداران و عاشقان مرحوم نوروزی در مراسم تشییع جنازه با خود حمل کردند و بنرهایی هم با همین شعار در شهر بابل نصب شده بود.

جمع زیادی از ماموران انتظامی، پلیس راهور و نیروهایی از پادگان المهدی تشریفات این مراسم را برعهده داشتند.

غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران و حبیب حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان مازندران ، از دیگر چهره های فوتبالی بودند که در مراسم تشییع هادی نوروزی در بابل شرکت داشتند.

پیکر مرحوم هادی نوروزی پس از تشییع باشکوه در خیابانهای شهر بابل به سمت زادگاهش روستای کپورچال انتقال داده شد.البته ازدحام جمعیت به قدری بود که موجب ترافیک شدید در جاده بابل به کیاکلا شد و حضور هزاران نفر از جمعیت عاشق مرحوم نوروزی سبب شد تا مراسم تدفین آن مرحوم به کندی انجام شود.

بالاخره پس از ساعتها پیکر مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس به زادگاهش روستای کپورچال رسید و پس از گرداندن در خیابانهای روستا ، پیکر آن مرحوم در آرامگاه روستا آرام گرفت تا کاپیتان به دور از هیاهوی دنیا به خواب ابدی برود و دوستدارانش را غرق در غم و اندوه کند.

همه شهرهای استان مازندران ، حال و هوای اندوهناکی دارد وعلاقمندان به ورزش به خصوص فوتبال به دور از رنگ و تعصب ، از اخلاق و منش پهلوانی مرحوم هادی نوروزی سخن می گویند و ابراز تاسف می کنند.

روحش شاد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.