یاسوج ؛

متلاشی شدن 38 باند قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه وبویراحمد

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد از شناسایی و متلاشی شدن 38 باند قاچاقچی مواد مخدر در این استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  از یاسوج ؛سردار غلامعباس غلامزاده گفت: میزان کشفیات انواع مواد مخدر امسال نیز دو تن و 225 کیلوگرم بود.

وی از توقیف 120 خودرو و دستگیری بیش از یکهزار نفر در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در سال جاری خبر داد و گفت: تنها در یک عملیات و در تاریخ هفتم مهر امسال نیز بیش از 600 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه از این میزان مواد مخدر 580 کیلوگرم از نوع تریاک و 20 کیلوگرم آن حشیش بوده است، گفت: این مواد افیونی در محورهای مواصلاتی لنده، بویراحمد و بهمئی کشف و ضبط شد.

سردار غلامزاده همچنین از کاهش 19 درصدی وقوع سرقت در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد و افزود: مبارزه قاطع و بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر، اخلال گران و هنجارشکنان از اولویت های اساسی نیروی انتظامی در سال جاری است.

وی پیشگیری از نزاع های دسته جمعی و مقابله جدی با این معضل اجتماعی در استان ، پاک سازی نقاط آلوده در وقوع انواع جرایم بویژه خرید و فروش مواد مخدر و نیز ارتقا طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی را از دیگر اولویت های اساسی پلیس کهگیلویه وبویراحمد در سال جاری ذکر کرد.
سردار غلامزاده تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام توان و اقتدار و فراتر از همه جریان های گروهی و سیاسی در استان برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم در صحنه نیز تلاش خواهد کرد.

وی بر ضرورت ایجاد نظم، آرامش و امنیت جامعه تاکید کرد و افزود: تحقق این مهم در سایه همدلی ، مشارکت و تعامل بیشتر مردم با پلیس خواهد بود.

انتهای پیام /ش
برچسب ها: مواد مخدر ، قاچاقچی ، نزاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.