ضرورت نظارت بر عرضه برند غیراستاندارد در بازار

برندهایی که در بازار عرضه می شوند بایستی از لحاظ کیفیت،قیمت و استاندارد کالا و خدمات ارزیابی و نظارت شوند و از ورود برندهای تقلبی جلوگیری کرد.

سید راضی نوری عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای  اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه  نبض بازار در دست مجموعه حمایتی و نظارتی است افزود : برندهایی که در بازار عرضه می شود بایستی به دقت مورد ارزیابی و نظارت مسئولان واقع شود.

وی تصریح کرد: نظارت در قیمت و کیفیت برند محصول لازم و ضروریست چرا که برخی متخلفان با عرضه برندهای جعلی و تقلبی در بازار منجر به سلب اعتماد مصرف کننده می شوند .

عضو کمیسسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : اعتماد به کالا و محصولات داخلی نبایستی با سودجویی برخی دلالان از بین برود و شبهاتی را در ذهن مصرف کننده داخلی ایجاد کند .

داوود چراغی استادیار موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی در ادامه این گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود : متاسفانه در کشور ما قوانین درستی در راستای حمایت از حقوق تولید کننده و مصرف کننده وجود ندارد .

وی تصریح کرد : قوانین باید به گونه ای تنظیم شود که تولید کننده داخلی حمایت ،و اجرایی قوانین به سادگی امکان پذیر باشد .

چراغی با بیان اینکه  در مواقعی سود تولید کننده بسیار کمتر از عرضه کننده است اظهار داشت : باید درراستای حمایت از تولید ، قیمت گذاری نادست حذف و فضای بین تولید کننده داخلی و خارجی رقابتی شود .

استادیار موسسسه مطالعات و پ‍ژوهش های بازرگانی خاطر نشان کر : برنده های واقعی  که بتواند تولید داخل را حمایت ،و کیفیت و استاندارد کالایی را  تضمین کند ، و در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده لازم و ضروریست که به کار گرفته شود .

انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصادی ، برند ، نظارت ، کیفیت ، تقلبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار