جدایی به خاطر حبس کردن فرزند

زن جوان زمانیکه دید شوهر دومش، پسرش را در انباری محبوس کرد، راهی دادگاه خانواده شد و درخواست طلاق داد.

جدایی به خاطر حبس کردن فرزندبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم فرزندم را در انباری خانه حبس کرد و با اینکارش باعث شد که دیگر به او اعتمادی نداشته باشم. 

وی ادامه داد: تنها 10 ماه است که با شوهر دومم ازدواج کرده ام. زمانیکه از شوهر اولم جدا شدم، حضانت پسر 5 ساله ام را گرفتم. چند ماه بعد با شوهر دومم آشنا شدم و با هم ازدواج کردیم. اما از همان روزهای اول احساس کردم شوهرم رفتار خوبی با پسرم ندارد. اما در این مدت اجازه ندادم که با پسرم بدرفتاری کند و هرطور شده سعی کردم ازدواج دومم تاثیر بدی در زندگی پسرم نداشته باشد.

زن جوان ادامه داد:10 ماه از ازدواجمان گذشت تا اینکه چند روز پیش وقتی از سرکار به خانه برگشتم متوجه صدای گریه پسرم شدم و در کمال ناباوری دیدم شوهرم پسرم را در انباری زندانی کرده است. از آن روز تا الان من تمام وسایلم را جمع کردم و تصمیم جدی برای جدایی گرفتم. این مرد دیگر قابل اعتماد نیست و من دوست ندارم زندگی پسرم با زندگی با این مرد تباه شود.

بعد از صحبت های این زن قاضی شوهرم را هم به دادگاه احضار کرد تا صحبت هایش را بشنود و بعد از آن تصمیم گیری کند.‎

انتهای پیام/

برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
خداوند بماشعورزندگی علی واربدهد خداکند همه مااسلام را بفهمیم بااسلام زندگی کنیم که زندگی زیرسایه خداواسلام چیزی جزسعادت وخوشبختی نیست اگرمادین باورباشیم تمام مشکلات ما حل میشود ولی اگر واقعا بفهمیم خداونداین سعادتوبمابده انشاالله
آخرین اخبار