ساری ؛

تجليل از قهرمان كيك بوكسينگ اروپا و آسيا

از قهرمان كيك بوكسينگ اروپا و آسيا تجليل شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد خمك ورزشكار شايسته ساروي كه به عنوان نماينده مازندران درتركيب تيم ملي در مسابقات كيك بوكسينگ سبك (سوپر ساباكي) اروپا و آسيا كه به ميزباني كشور آذربايجان در شهر باكو به مصاف حريفان رفتند در نهايت با درخشش خود با شكست بر تمامي حريفان با اقتدار موفق به مدال خوش رنگ طلا شد.

در مراسم استقبال اين قهرمان كه محمد لطيفي مسئول روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان،علي فرهادي مسئول حقوقي اداره كل ورزش و جوانان استان، دانش رئيس هيئت رزمي ساري، موسوي مربي اين ورزشكار و ديگر مسئولان شهرستاني حضور داشتند به نحوه شايسته اي از اين ورزشكار تجليل به عمل آمد.

محمد خمك گفت: سطح كيفي اين مسابقات را كه با حضور 7 كشور آسيايي و اروپايي برگزار شد بسيارخوب عنوان كرد و بيان داشت: ورزشكاران و قهرمانان باتجربه اي از كشورهاي مختلف در اين مسابقات حضور داشتند.

خمك كه براي حضور در مسابقات جهاني آماده مي شود، در ادامه تصريح كرد: اين مسابقه محك بسيار خوبي براي من براي حضوري قدرتمند در مسابقات جهاني است.

وي كه از استقبال باشكوه جامعه ورزش استان و اهالي محل طوقدار شوكه شده بود، افزود: فكر نمي كردم كه مردم اين طوري از من استقبال كنند ولي جاي دارد از مسئولان استاني و شهرستاني به ويژه بچه هاي محله ام روستاي طوقدار كه اين استقبال باشكوه را براي من تدارك ديدند، تشكر داشته باشم و اميدوارم در مسابقات مهمتر براي استان و شهرم مدال كسب كنم.

اين قهرمان در پايان از حمايت هاي خانواده و مربيان، مسئولان تشكر كرد و اظهار داشت: با تمرينات سخت و دشوار به ويژه با دعاي خانواده و دوستان موفق به كسب مدال شدم ولي اين مدال را با افتخار تمام تقديم پدرم مي كنم.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: تجلیل ، نهایت ، درخشش ، استقبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.