اهواز؛

تیم های بندرامام خمینی(ره) در مسابقات ورزش های آبی بنادر کشور

تیم های شنا و قایقرانی فرزندان پسر اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در دهمین مسابقات ورزش های آبی کارکنان بنادرکشور موفق به کسب مقام سوم شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان نائب رئیس کمیته ورزش و معاون اداری و مالی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: در دهمین دوره ی مسابقات آبی فرزندان پسر کارکنان و بازنشستگان سازمان بنادر و دریانوردی که شهریورماه سال جاری به میزبانی بندر انزلی برگزار شد فرزندان پسر ورزشکار این اداره کل با کسب مجموع 79 امتیاز در رشته های شنا و قایقرانی در بین 7 بندر شرکت کننده در این دوره از مسابقات، مقام سوم را کسب نمودند.

سید علی سیاوش تصریح کرد: در این رقابت ها، نوجوانان و جوانان ورزشکار موفق شدند در 10 زیر رشته ی تیمی و انفرادی شنا و 9 زیر رشته ی تیمی و انفرادی  قایقرانی به ترتیب با کسب امتیازهای  53 و 26 در جایگاه سوم این مسابقات قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه بسط و ترویج فعالیت های ورزشی در 2 بخش قهرمانی و همگانی، ضمن ایجاد بستر و امکانات ورزشی مناسب از اهم اهداف کمیته ورزش این اداره کل می باشد، اظهار داشت: در پی مساعد ساختن زمینه ی تداوم فعالیت ها و تمرین های ورزشی برای همه رشته های ورزشی، کارکنان و خانواده های آنان امکان بروز استعدادها و حضور در تمامی رقابت های ورزشی را یافته اند.

نائب رئیس کمیته ورزش و معاون اداری و مالی همچنین اذعان کرد: تیم شنا و قایقرانی کارکنان این اداره کل نیز ضمن حضور در سیزدهمین دوره مسابقات ورزش های آبی کارکنان با کسب   74 امتیاز در رشته های شنا و 41 امتیاز در قایقرانی در مجموع با 115 امتیاز در جایگاه چهارم این دوره از مسابقات قرار گرفت.

گفتنی است تیم شنا و قایقرانی بانوان این اداره کل در جریان مسابقات ورزش های آبی بانوان بنادر کشور نیز با ارائه توانایی های خویش نائل به کسب مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات شده بود

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.