بجنورد؛

جریمه 37 میلیون ریالی یک کابینت ساز متقلب در خراسان شمالی

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: کابینت ساز متقلب در استان 37 میلیون ریال جریمه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ داریوش جودکی افزود: در شکایت شاکی خصوصی و گزارش به عمل آمده توسط اداره صنعت ،معدن و تجارت یک یک کابینت ساز که اقدام به تقلب در ساخت یک کابینت ام دی اف نموده بود پرونده ای تشکیل و جهت رسیدگی و صدور حکم به هیات بدوی تعزیرات حکومتی خراسان شمالی ارسال گردید.

وی اظهار داشت : شعبه نیز نسبت به صدور حکم اقدام و متهم پس از صدور رای تقاضای خود را جهت تجدیدنظرخواهی به شعبه هیات تجدیدنظر ارسال و شعبه هیات تجدیدنظر نیز علاوه برتائید رای اولیه متهم را به مبلغ 37میلیون و 853هزار و 800ریال جزای نقدی در حق دولت و مبلغ 18میلیون و 926هزارو 900ریال جزای نقدی در حق شاکی محکوم نمود.

جودکی همچنین درادامه درمورد پرونده دیگر ازتقلب در ساخت کابینت ام دی اف در بجنورد خبرداد و افزود: در شکایت شاکی خصوصی و گزارش به عمل آمده توسط اداره صنعت ،معدن و تجارت یک یک کابینت ساز که اقدام به تقلب در ساخت یک کابینت ام دی اف نموده بود پرونده ای تشکیل و جهت رسیدگی و صدور حکم به هیات بدوی تعزیرات حکومتی خراسان شمالی ارسال شد.

وی گفت:پرونده پس از رسیدگی وصدور حکم متهم را به مبلغ 12میلیون ریال جزای نقدی درحق دولت محکوم و مبلغ 6میلیون ریال جزای نقدی در حق شاکی محکوم نمود.

داریوش جودکی درپایان به کلیه کابینت سازان که اقدام به ساخت کابینت ام دی اف با اجناس نامرغوب و همچنین ساخت ناقص کابینت می نمایند هشدار داد و گفت:با کلیه کابینت سازان خاطی برخورد قانونی و جدی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.