مراسم نخستین سالگرد ارتحال آیت‌الله مهدوی کنی برگزار می‌شود

مراسم نخستین سالگرد ارتحال آیت الله مهدوی کنی سه‌شنبه در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم نخستین سالگرد ارتحال آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری سه‌شنبه (14 مهرماه) بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

همچنین مراسمی دیگری نیز در روز سه‌شنبه (21 مهرماه) در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، شورای عالی حوزه‌های علمیه،‌ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کردند:

باسمه تعالی

انالله و انا الیه راجعون

یک سال از ارتحال عالم پارسا و سیاست مدار صادق حضرت آیت الله حاج محمدرضا مهدوی کنی(ره)؛رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری که از یاران امام عظیم الشأن (قدس سره) و یار دیرینه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و از مجاهدین خستگی ناپذیر در طول دوران رژیم منحوس پهلوی و خدمتگزار در عرصه­ های مختلف انقلاب اسلامی به ویژه در قامت ریاست مجلس خبرگان رهبری بود، گذشت.

بدینوسیله به اطلاع می­رساند مراسم سالگرد آن عالم وارسته روز سه شنبه94/7/14 بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم با سخنرانی حضرت آیت الله امامی کاشانی(دامت برکاته) برگزار خواهد شد.

شرکت مراجع عظام، علمای اعلام، طلاب و فضلای حوزه علمیه و عموم مردم ولایتمدار در این مراسم، تعظیم شعائر و تجلیل از مقام شامخ علم و فقاهت خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار