ترقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصلاح‌طلبان نمی‌توانند جایگاه خاصی در مجلس دهم داشته باشند

مسئول امور بین‌الملل حزب موتلفه گفت: موقعیت اصلاح‌طلبان به لحاظ پایگاه اجتماعی ترمیم نشده و در حدی نیست که بتوانند جایگاه خاصی را در مجلس دهم به دست بیاورند.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با وضعیت اصلاح‌طلبان در مجلس آینده اظهار داشت: آنچه که مسلم است اینکه جریان اصلاح‌طلبی در مجلس دهم قطعا با چالش‌های متعددی روبرو خواهد بود.
 
وی در ادامه با بیان این‌که اصلاح‌طلبان کارنامه مشخص و روشنی در دولت یازدهم ارائه نداده‌اند، افزود: اعضای این جریان نمی‌توانند رأی مردم را جذب کنند چرا که کارنامه گذشته‌شان نیز چندان موفقیت‌آمیز نبوده است. 
 
ترقی تاکید کرد: به نظر نمی‌رسد موقعیت اصلاح‌طلبان به لحاظ پایگاه اجتماعی ترمیم شده و در حدی باشد که بتوانند جایگاه خاصی را در مجلس دهم به دست بیاورند. 
 
وی با بیان این‌که اصلاح‌طلبان اکنون با اختلافات بسیاری در رابطه با سرلیستی مواجه هستند، خاطرنشان کرد: حذف برخی از تشکل‌ها از شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان که نشان‌دهنده اختلافات داخلی است، این موضوع را ثابت می‎‌کند که اعضای این جریان  به نتیجه مشخص و شفافی نرسیده‌اند و هنوز تصمیم معینی برای انتخابات اسفندماه اتخاذ نکرده اند.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار