سوریان: از ناکامی لاس‌وگاس درس می‌گیریم

پرافتخارترین فرنگی‌کار کشورمان اظهار کرد: از ناکامی رقابت‌های جهانی لاس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وگاس برای موفقیت در مسابقات پیش‌رو درس می‌گیریم.

سوریان: از ناکامی لاس‌وگاس درس می‌گیریم

حمید سوریان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی پس از مسابقات جهانی 2015لاس‌وگاس اظهار کرد: شروع اردوها به منزله استارت رقابت‌های کسب سهمیه المپیک ریو و حضور در این مسابقات است. بنابراین از همین ابتدای امر باید تمام تلاش خود را برای موفقیت به کار گیریم. امیدوارم همانگونه که اردوهای تیم ملی به خوبی شروع شده پایان خوشی نیز داشته باشد.

وی در مورد بازگشت محمد بنا به تیم ملی فرنگی گفت: همه عزیزانی که در گذشته و حال حاضر ‌سکاندار تیم ملی فرنگی بوده‌اند از زحمات‌کشان این رشته هستند کارنامه محمد بنا . کادر فنی‌اش مشخص است به نظر من با همدلی ایجاد شده بین کشتی‌گیران و کادر فنی و درایت محمد بنا روزهای خوب کشتی فرنگی در المپیک لندن تکرار می‌شود.

سوریان ادامه داد: ناکامی در مسابقات جهانی لاس‌وگاس را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم اما باید از این ناکامی درس گرفته و با تمرکز و پشتکار بیشتر کارم را برای موفقیت در المپیک ریو دنبال کنیم.

سوریان گفت: انتخاب فرنگی‌کار اعزامی به رقابت‌های گزینشی المپیک به عهده کادر فنی است.

با توجه به برنامه‌ریزی‌های کادر فنی کشتی فرنگی به بهبود وضعیت این رشته امیدوارم به هر حال مردم از این رشته انتظار زیادی دارند و ما برای پاسخ‌گویی به انتظار مردم تلاش می‌کنیم.

پرافتخارترین فرنگی‌کار تاریخ کشتی فرنگی ایران بیان کرد: نظم و دیسیپلین خوبی در اردو‌های تیم ملی حاکم است. البته با برقراری نظم از سوی محمد بنا بیگانه نیستیم. به نظر من تمام اتفاقات زیبا برای کشتی فرنگی از همین نظم و انضباط و جدیت فرنگی‌کاران بیرون می‌آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار