پلدختر به اینترنت پرسرعت 3G متصل شود‎

فرماندار پلدختر گفت: اتصال این شهرستان به اینترنت پرسرعت 3G یکی از مطالبات مردمی است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگران جوان، نورالدین درمنان عصر امروز در جریان بازدید مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان از زیرساخت‌های مخابراتی این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به نزدیک به زمان برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باید مشکلات مخابراتی این شهرستان مرتفع شوند.

وی عنوان کرد: در این راستا مشکلاتی نظیر عدم آنتن‏دهی تلفن همراه و نداشتن تلفن ثابت در برخی نقاط روستایی پلدختر جزء اولویت‏‎هایی است که باید مرتفع شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه شهرستان پلدختر هویزه ثانی نام گرفته است، یادآور شد: شایسته نیست، مردم باهویت و اصالت این شهرستان در قرن ارتباطات و اطلاعات در مقایسه با سایر نقاط کشور و استان از امکانات محدودتری برخوردار باشند.

درمنان با اشاره به آنتن‎دهی ضعیف تلفن همراه در برخی نقاط شهر و نبود تلفن ثابت در 11 روستای پلدختر، خاطرنشان کرد: کوی بسیجیان این شهرستان با جمعیتی بالغ بر 500 خانوار از امکان دسترسی به تلفن ثابت محروم است.

وی یادآور شد: همچنین در برخی نقاط دیگر درون‌شهری این شهرستان آنتن‎دهی تلفن همراه ضعیف است.

فرماندار پلدختر بهره‎‏مندی و استفاده از اینترنت پرسرعت نسل سوم را از مطالبات به حق شهروندان این شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: انتظار می‎رود این مهم در سایه درایت مسئولان استانی در اسرع وقت محقق شود.

درمنان در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: سهم شهرستان پلدختر در دریافت خدمات نوین حوزه مخابرات در مقایسه با دیگر شهرستان‎های استان لرستان حداقلی است.

وی تاکید کرد: زدودن غبار محرومیت از چهره این شهرستان در گرو عزم و اراده منسجم همه مسئولان امر است.

فرماندار پلدختر تصریح کرد: تحقق این مهم نقش غیرقابل انکاری در تقویت تعامل اقشار مختلف مردم با مسئولان و بدنه دولت ایفا می‏‎کند.

درمنان خاطرنشان کرد: ارائه خدمات بهینه و مطلوب به شهروندان شهری و روستایی در حوزه‎های مختلف سطح رضایتمندی آنان را از مجموعه دولت افزایش داده و مشارکت فعال آنان در بخش‎های مختلف اجتماعی را تقویت می‎کند.

وی ادامه داد: شهروندان پلدختری که نقش خود را به خوبی در دوران دفاع مقدس ایفا کرده‎اند، شایسته دریافت خدمات مطلوب‎تری هستند.

منبع: فارس
انتهای پیام/ 
برچسب ها: لرستان ، پلدختر ، 3g
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.