مشهد؛

وزیر بهداشت مردم را ترغیب به خیررسانی به همنوعان خود کرد

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: باید مردم را به خیررسانی به همنوعان خود به ویژه در بخش سلامت کشور ترغیب کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد، قاضی زاده هاشمی در نخستین همایش ملی تجلیل از خیرین سلامت کشورگفت: در حال حاضر که دیگر نیاز زیادی به ساخت مدرسه در کشور وجود ندارد بهتر است کارهای خیریه به سمت نیازهای دیگر مستمندان به ویژه درحوزه سلامت سامان دهی شود.

قاضی زاده اظهار داشت: آنچه بیش از همه در کشورمان نیاز است احیای مکارم اخلاقی است که پیامبر اسلام نیز به همین علت به پیامبری مبعوث شدند.

وزیر بهداشت با اشاره به غفلت برخی مردم از شرکت در کار خیر گفت: هزینه کردن از مال خود برای رفاه دیگران کار سختی است که تنها خیری می توانند انجام دهند که ارزش این دستور اسلام را درک کرده باشد.

وی اظهار داشت: ظرف یک ماه و نیم آینده به همت مجمع خیرین سلامت کشور سامانه چگونگی ارائه خدمات خیرین در قالب ساخت مراکز و خانه های بهداشت راه اندازی می شود.

وزیر بهداشت ادامه داد: بخشی از کار در خصوص ایجاد سامانه خدمات دهی خیرین توسط معاونین وزارت انجام خواهد شد و بخشی دیگر مربوط به دولت است که در جلسه ای با نوبخت سخنگوی دولت و وزیر اقتصاد به دنبال بررسی حل این مشکلات خواهیم بود.

وی اظهار داشت: تصور من این است که در فرصتی جدید با توجه به رویکرد دولت در حوزه سلامت بتوانیم به کمک خیرین مشکلات موجود در این حوزه را مرتفع کنیم.

انتهای  پیام/س

  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.