شیراز؛

کشف 10 كيلوگرم مرفين در شيراز

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با توقيف يك دستگاه خودرو سمند در ورودی شيراز، 10 كيلوگرم مرفين كشف كردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز، به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار احمد علي گودرزي گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان مطلع شدند فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعاليت دارد و در صدد است مقاديري مواد مخدر را از استان هاي جنوبي بارگيري و با استفاده از پوشش خانوادگي به شيراز انتقال دهد.
وي ادامه داد: موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران قرار گرفته و در قالب چند اكيپ به يكي از محورهاي ورودي شيراز اعزام شدند.

سردار گودرزي تصريح كرد: مأموران با برقراري تور ايست و بازرسي يك دستگاه خودرو سمند را شناسايي و توقيف كردند.

اين مقام ارشد انتظامي افزود: در بازرسي از اين خودرو مقدار 10 كيلوگرم مرفين كه به صورت ماهرانه اي جاسازي شده بود، كشف و راننده و سرنشين خودرو دستگير شدند. 

فرمانده انتظامي استان فارس همچنين گفت: مأموران ايستگاه بازرسي "قلاتويه" شهرستان داراب نيز با توقيف يك دستگاه كاميون، 19 كيلو و 400 گرم ترياك كشف و دو نفر را در اين خصوص دستگير كردند.

وي با اشاره به اينكه شماره تلفن 2184269 به صورت شبانه روزي آماده دريافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه خريد و فروش مواد مخدر است، تأكيد كرد: استان فارس محل ناامني براي قاچاقچيان مواد مخدر خواهد بود و مأموران انتظامي استان با جديت تمام با اينگونه موارد برخورد خواهند كرد.

انتهای پیام/ب


برچسب ها: کشف ، مرفین ، کیلوگرم ، در ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.