همفکری اصفهانی برای حل مشکل زمین چمن فولاد شهر

زمین چمن ورزشگاه فولاد شهر این روزها حال و روز خوبی ندارد.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، مدیران باشگاه‌های ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان در راستای تامین زمین چمن مناسب برای میزبانی بازی‌های آسیایی قرار است طی دو روز آینده جلسه‌ای را با استانداری اصفهان و مسئولین این شهر برگزار کنند.

در این جلسه قرار است، مسئولان این دو باشگاه مسائل و مشکلات ورزشگاه فولاد شهر را مطرح کنند تا با یک هماهنگی جمعی بتوانند برای این مسأله چاره‌ای بیاندیشند.

پیش از این کادر فنی فوتبال ذوب‌آهن از کیفیت پایین چمن این ورزشگاه به شدت انتقاد کرده بود که مدیر این مجموعه دلیل این بی‌کیفیتی را پیر و فرسوده بودن آن عنوان کرده بود.

حال مسئولان اصفهانی در صدد هستند با توجه به استفاده این دو تیم از این ورزشگاه در صورت امکان چمن این ورزشگاه را تعویض کنند امام با توجه به هزینه بالا و نبود فرصت کافی به نظر نمی‌رسد این کار به سرانجام برسد.

**یک دقیقه سکوت در دیدار امیدها

تیم فوتبال امید ذوب‌آهن اصفهان به مصاف تیم فوتبال امید ‌قائمشهر خواهد رفت.

این تیم که پشتوانه اصلی تیم بزرگسالان است با انجام این دیدار آمادگی بازیکنان خود را محک خواهد زد. قرار است در ابتدای این مسابقه به احترام درگذشت هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس بازیکنان دو تیم یک دقیقه سکوت خواهند کرد.

هاشم ساطانی سرمربی امید ذوب‌آهن در این باره می‌گوید: با برگزاری این دیدارهای تدارکاتی می‌توانیم آمادگی بازیکنان را بسنجیم و بازیکنان با حضور در یک بازی جدی خود را آماده بازی در رقابت‌های مهم تر کنند.

همچنین تیم فوتبال بزرگسالان ذوب‌آهن که این روزها تمرینات خود را در غیبت بازیکنان ملی‌پوش خود انجام می‌دهند پس از پیروزی پرگل مقابل امیدهای نساجی قائم‌شهر جمعه به دیدار تیم فوتبال گیتی‌پسند اصفهان خواهند رفت. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار