آبی‌ها در آسمان سیر می‌کنند؛

استقلال با روحیه‌ای بالا به تهران آمد

تیم فوتبال استقلال اهواز، با روحیه‌ای بالا، برای برگزاری اردوی یک هفته‌ای، پنجشنبه صبح به تهران سفر کرد.

استقلال با روحیه‌ای بالا به تهران آمدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال اهواز در این هفته، دو دیدار تدارکاتی با جنوب سوسنگرد و استقلال مسجد سلیمان برگزار کرد که در هر دو دیدار به ترتیب با نتیجه 3 بر 1 و 5 بر صفر به پیروزی رسید.
 
نکته‌ی قابل توجه این دیدارهای تدارکاتی حضور خوب و موثر جوانانی بود که حتی تجربه‌ی بازی در لیگ دسته‌ی یک و لیگ برتر را نداشتند.
 
رضا بهمنی، حمزه خضیراری، سید دانیال موسوی، از جمله بازیکنان جوانی بودند  که در بازی با تیم استقلال مسجد سلیمان گلزنی کردند.
 
حمزه خضیراوی، یکی از بازیکنان اصلی استقلال اهواز، در دیدارهای لیگ پانزدهم است.
 
سید بهنام موسوی دروازه بان دوم آبی‌ها در دو دیدار تدارکاتی این هفته 2 ضربه پنالتی را مهار  کرده است.
 
موسوی به دلیل عملکرد خوب پرویز کریمی، گلر اول استقلال، فرصت بازی در لیگ برتر 94 را پیدا نکرده ولی در این دیدارهای تدارکاتی نشان داده که در صورت لزوم می‌تواند جایگزین مناسبی، برای کریمی باشد.
 
این بازیکنان جوان همچنین، زمانی که 5 بازیکن اصلی استقلال اهواز به دلیل دریافت نکردن دستمزدهایشان اردوی این تیم را ترک کردند، فرصت یافتند در دیدار آبی‌ها با گسترش فولاد تبریز در هفته‌ی  هفتم رقابت‌های لیگ برتر، به میدان بروند و تجربه ی حضور لیگ را به دست آوردند.
 
سیاوش بختیاری‌زاده، سرمربی استقلال اهواز که پیش از این، وعده‌ی حضور جوانان مستعد را در تیم اصلی داده بود، درباره آنها به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: من پیش از این هم گفته بودم که بازیکنان مستعدی را به فوتبال ایران معرفی خواهم کرد.
 
حتی در بازی با گسترش که ما متحمل شکست شدیم، آنها به نسبت تجربه‌ی پایین شان، عملکرد خوبی داشتند.
 
پرویز کریمی هم به تمجید از بازیکنان جوان پرداخت و افزود: آنها در بازی با گسترش تمام تلاششان را کردند درست است که ما شکست خوردیم، اما نباید فراموش کرد که این جوانان تا دقیقه‌ی 80 بازی مقاومت کردند.
 
عادل کلاه کج، کاپیتان 30 ساله‌ی استقلال اهواز از آینده‌ی روشن این جوانان خبر داد و اظهار کرد: این جوان گرایی که در تیم ما شده باعث می‌شود در آینده  هم تیم استقلال اهواز و هم فوتبال ایران از آنها استفاده کنند.
 
وی در ادامه بیان کرد: بازیکنانی چون حمزه خضیراوی واقعاً مستعد و توانا هستند کادر فنی روی آنها حساب کرده است.
 
نکته‌ی دیگری که در تیم فوتبال استقلال اهواز وجود دارد روحیه‌ی بالای بازیکنان است موضوعی که خود بختیاری زاده مداوم روی آن تاکید می‌کند.
 
سرمربی استقلال اهواز در این باره ادامه داد: بچه‌های ما با وجود رتبه‌ی نامطلوبمان در جدول 16 تیمی رقابت‌های لیگ که در رتبه‌ی 14 قرار داریم همچنان با روحیه‌ای بالا در کنار هم تمرین می‌کنند.  حتی این روحیه‌ی خود را به تماشاگران هم منتقل کردند.
 
لازم به ذکر است: که تیم فوتبال استقلال اهواز صبح پنجشنبه برای برگزاری اردوی یک هفته‌ای به تهران سفر کرد.
 
این تیم خود را برای بازی با راه اهن در هفته‌ی هشتم رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آسمان ، آبی ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار