عباسی : تمرین با چینی ها از لحاظ تکنیکی و روانی به نفع ما بود

سانداکار طلایی جهان گفت: تمرین کردن با چینی ها علاوه بر فراگیری تکنیک های جدید به سانداکاران کمک کرد تا بر استرسی که نسبت و ووشوکارران چینی داشتند،غلبه کنند و از نظر روانی شرایط بهتری داشته باشند.

سجاد عباسی سانداکار وزن منفی 75 كيلوگرم تیم ملی کشورمان که دارنده مدال طلای آسیا و جهان است،در خصوص اردوی مشترک با چینی ها به خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  اعلام کرد: با توجه به اینکه چین مهد ووشو است و همین امر باعث شده تا ووشوکاران اکثر کشورها از مبارزه و روبرو شدن با چینی ها هراس داشته باشند، برگزاری اردوی مشترک با چینی ها باعث شد که ترسی بی موردی که برخی از ووشوکاران ما نسبت به آنان داشتند،از بين برود و با مشاهده و دقت در نحوه مبارزات و تمرینات آنان سعی بر این داشتیم تا تکنیک های خاص چینی ها را فرا بگیریم.

وی تاکید کرد: طی تمرینات مشترکی که با چینی ها داشتیم، یک روز مربیان ایرانی تمرین دادند و یکروز چینی ها و تفاوت خاصی در نحوه تمرینات مشاهده نمی شد جز اینکه مربیان ما بسیار سخت گیرتر بودند. خوشبختانه ما مربیان بسیار خوبی داریم که شاید علتش این است که چند سالی با سرمربی چینی کار کرده اند و آموزش های خوبی فرا گرفته اند.
وی افزود: به عقیده من سانداکاران ایرانی چیزی از سانداکاران چینی کم ندارند و فقط چینی ها از ما تکنیکی تر هستند که با تمرینات بیشتر و مبارزه با آنان به این مهم می توان دست یافت. 

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی اینچئون در خصوص حریف چینی که فردا با وی مبارزه می کند، گفت: با توجه به اینکه طی دو روز گذشته تمریناتی با حریف چینی خودم داشتم، و از نزدیک مبارزات وی را دیدم،به طور حتم بازی سختی پیش رو دارم. زیرا علاوه بر اینکه فنون کشتی را به خوبی می داند، در ضربات دست و پا نیز بسیار قوی است و این کار را برای من سخت می کند، البته تمام هدفم این است که فنونی که طی این مدت در اردوها فراگرفتم، را در مبارزه ام پیاده کنم و با شکست حریفم میدان را ترک کنم.
گفتنی است: ووشوکاران ایران و چین برای آمادگی هرچه بیشتر به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان ( 23 آبان اندونزی) اردوی مشترک برگزار کرده اند و فردا جمعه 17 مهر نیز در روز پایانی اردو با هم مبارزه می کنند.


انتهای پیام
برچسب ها: عباسی ، ساندا ، طلا ، جهان ، ووشو ، تکنیک ، روانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار