عبادی: هدفم تکرار قهرمانی در تایلند است

ملی‌پوش کامپوند گفت: مهم ترین هدفم تکرار قهرمانی و کسب بهترین نتیجه در مسابقات آسیایی تایلند است.

اسماعیل عبادی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص میزان آمادگی‌ اش برای حضور در مسابقات آسیایی تایلند اشاره کرد: اردوی کیش در افزایش کیفیت فنی ملی‌پوشان تاثیر به سزایی داشته است و با توجه به رکورد گیری‌ها آمادگی اعضای تیم ملی را نشان می‌دهد چون رکورد بیشتر بچه‌ها نسبت به دو  دوره قبل تغییر کرده و حتی از آسیا نیز بالاتر رفته است.

 ملی‌پوش کامپوند ایران افزود: در مسابقات قهرمانی آسیایی تمام کشورهای اسیایی با تمام توان شرکت می‌کنند و ارش آن از مسابقات جایزه بزرگ بالاتر است به همین دلیل تیم‌های شرکت کننده سعی می‌کنند با اردوهای منسجم بهترین عملکرد را در این رقابت‌ها داشته باشند.

 عبادی گفت: با توجه به عملکردی که تیم ملی در مسابقات دانمارک داشت امیدوارم در مسابقات تایلند به قهرماین برسیم که کسب این نتیجه دور از دسترس نیست و هدف من نیز تکرار قهرمانی در آسیا است.

 وی افزود: بیش از  شروع رقابت آسیایی اردویی ده روزه در تایلند برگزار خواهیم کرد تا ملی‌پوشان با شرایط جوی و محیطی این کشور  آشنا شوند.

 ملی‌پوش کامپوند ایران در پایان گفت: امیدوارم تلاش‌های فدراسیون در حمایت از تیم ملی بی نتیجه نماند و ملی‌پوشان با کسب بهترین نتیجه در مسابقات کاپ آسیا در تایلند دست پر برگردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار