رهبری فرد :چرا یک بار از وحید و وحید های زنده سراغی نمی گیرید ؟!

کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس در صفحه اجتماعی خود خطاب به مدیران این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بهروز رهبری فرد در صفحه اجتماعی خود گفت : امیدوارم خداوند متعال هادي نوروزي پسر خوب و مهربان و پاك پرسپوليس را بيامرزد و روحش قرين رحمت الهي قرار گيرد.

بدون شك اين داغ جانگداز تا ابد در دل تك تك هواداران راستين سرخ خواهد ماند و وظيفه همه ما اين است كه از بازماندگان هادي مثل چشمانمان و بدون هيچ منتي پاسداري كنيم چون اين لطف نيست بلكه وظيفه و ديني است كه بر گردن تك تك ما قرار دارد.

اما اين جنابان مدير محترم و سرامدشان طاهري ظاهرا ديگر دارند پيازداغش را زياد ميكنند و مرگ جانگداز هادي عزيز شده سكوي پرتاب وی و اينكه خوششان آمده از اينكه هر روز به بهانه هادي نوروزي با دادن وعده و وعيدهايي كه اميدوارم عملي بشود كه بعيد ميدانم وقتي عكس و مصاحبه هایشان را تو جرائد ميبينند دلشان غش و ضعف مي رود و انگار ديگر بايد تمام كارهاي باشگاه را رها كنند و بدنبال شو راه انداختن در سراسر كشور به بهانه دلسوزي براي خانواده هادي باشند و اي كاش زماني كه سايه هادي بالاسر خانوادش بود اين جماعت مرده پرست فقط يك درصد الان هوایش را داشتند اما آن وقت كه ديگر رسانه اي نبود مصاحبه اي نبود و سكوي پرتابي براي معروفيت نبود.

البته كه من به طاهري و مديران امثال وی حق ميدم چون معروفيت و مشهوريت برای این افراد و شايد همه انسانها خيلي شيرين است اما اي كاش عامل اين سرافرازي و ژست گرفتن هاي قهرمانانه مرگ و نابودي كاپيتان محجوب تيممان نبود. آقاي مدير هادي رفت و به خدا پيوست و شما و امثال شما بدون منت و جرايدي كردن موظف به كمك به خانوادش هستيد اما همين الان وحيد قليچ چندوقت است رو تخت بيمارستان خوابيده و هنوز زنده است چرا يكبار از وحيد و وحيدهاي زنده سراغي نميگيرد ؟ چون به چشم نمي آیند؟! چرا به بازيكنان جوان تيم هاي پايه باشگاه كه كنار خيابان ميخوابند رسيدگي نمي كنيد؟ و حتي يك بار به خودتان زحمت نداديد در این شش ماه گذشته سر تمرين بيایید و مشكلات بي شمار این بچه هاي معصوم و هادي هاي زنده را از نزديك ببينيد و حل كنيد چون اين ها اسم ندارند و نمردند تا بشود جلوي چشم مردم خودتان را قهرمان نشان دهید.

 هادي رفت و جگر همه ما را سوزاند اما اين رياكاري شماها داغ دل مردم رو بيشتر خواهد كرد. به جاي اين رياكاري بدون منت به دینتان را به عزيزان هادي ادا كنيد و به داد جوانان تيم هاي پايه برسيد و اگر فكر كرديد با دادن يك پست ميتوانید باعث شويد چشمانم را روي حق و حقيقت ببندم زهي خيال باطل. اينكه تيم اميده تيم ملي هم باشه من جلوي افكار و اعمال شوم خواهم ايستاد و بسيار خوشحال ميشوم همين فردا عذرم رو بخواهيد چون چه باشم چه نباشم تا قطره اخر خونم حقوق اين طفلان معصوم رو از نامديران خواهم ستاند.

رهبری فرد :چرا یک بار از وحید و وحید های زنده سراغی نمی گیرید ؟

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۴
درود
آخرین اخبار