شهرکرد؛

تشییع پیکر 2 تن دیگر از جانباختگان منا در چهارمحال و بختیاری

پیکر مطهر 2 تن دیگر از جان باختگان فاجعه اندوهبار منا در استان چهارمحال و بختیاری تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ پیکر پاک «حاج گشتاسب رستمی فرادنبه» و «حاج فرهاد نجفی» 2 تن دیگر از حاجیان جان باختگان فاجعه غمبار و دلخراش منا از چهارمحال و بختیاری، با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان این استان تشییع شد.

پیکر مطهر «حاج گشتاسب رستمی فرادنبه» جانباز و آزاده سال های دفاع مقدس، پس از تشییع در گلزار شهدای شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن و «حاج فرهاد نجفی» در گلزار شهدای شهر شلمزار مرکز شهرستان کیار به خاک سپرده شد.

تاکنون پیکر پاک 10 تن از حجاج جان باخته استان چهارمحال و بختیاری در حادثه منا (حاج محمد جواد فیاض، حاج هرمز داودی کرانی، حاج علی حسین ولی پور دستنایی، حاج عیدی محمد عزیزی سورشجانی، حاج بهرام بهرامیان، حاج عبدالمحمد ستاری، حاج علی اصغر مهرابی سلمی، حاج عبدالصالح جهانبازی، حاج گشتاسب رستمی فرادنبه و حاج فرهاد نجفی ) تشییع و خاکسپاری شده است.

امسال 64 هزار زائر ایرانی برای انجام مناسک حج تمتع راهی سرزمین وحی شدند که 405 نفر آنها از استان چهارمحال و بختیاری بودند.

در پی فاجعه دلخراش و مرگبار صبح روز پنج شنبه 2 مهرماه جاری مصادف با عید سعید قربان، بر اثر ازدحام جمعیت در مناسک رمی جمرات در صحرای منا، متأسفانه بیش از 4 هزار و 700 نفر از حجاج، کشته و زخمی شدند.

آمار نهایی جان باختگان ایرانی در این فاجعه مصیبت بار نیز 464 نفر اعلام شد که 18 نفر از حجاج استان چهارمحال و بختیاری نیز در این حادثه تلخ جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.