با صدور بیانیه‌ای

جامعه اسلامی مهندسین شهادت سردار همدانی را تسلیت گفت

جامعه اسلامی مهندسین با صدور بیانیه‌ای شهادت سردار همدانی را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جامعه اسلامی مهندسین با صدور بیانیه‌ای شهادت سردار همدانی را تسلیت گفت.

در بیانیه جامعه اسلامی مهندسین درخصوص شهادت سردار رشید اسلام حاج حسین همدانی آمده است:‌ عروج سردار رشید اسلام ، حاج حسین همدانی که عمری را صرف جهاد فی سبیل الله نمود باردیگر ثابت کرد که شهادت هنر مردان خداست. مجاهدی خستگی ناپذیر، ولایتمداری با اخلاص و فرمانده‌ای دشمن شکن سرانجام کار در جوار حرم و حریم بانوی دوعالم حضرت زینب کبری سلام الله علیها سر به دامان سید و سالار شهیدان گذاشت و به خیل دوستان و اصدقاء شهیدش پیوست.

این بیانیه می‌افزاید: جامعه اسلامی مهندسین شهادت این پاسدار رشید اسلام را به امام عصر (ارواحنا فداه) و نایب برحقش مقام معظم رهبری و آحاد ملت ایران و علی الخصوص خانواده عزیز ایشان تسلیت عرض نموده و نوشیدن شهد شهادت را گوارای آن عزیز می داند. بی شک راه این شهید بزرگوار و شهدای بزرگ اسلام تا محو پلیدی و دفع شر دشمنان اسلام تا ظهور حضرت بقیه الله الاعظم و استقرار حکومت مهدوی در جهان ادامه خواهد داشت و آن وعده الهی محقّق خواهد شد که حق بر باطل پیروز است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار