ظهور پدید‌ه‌ها در لیگ برتر سپک تاکرای مردان

دبیر انجمن سپک تاکرا گفت: در دور برگشت لیگ برتر سپک تاکرا مردان برخی استان‌ها با وجود محدودیت بازیکنان با استعدادی به تیم ملی معرفی کردند.

ظهور پدید‌ه‌ها در لیگ برتر سپک تاکرای مردان

علی فولادی‌راد در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برگزاری دور برگشت لیگ برتر سپک تاکرای مردان بیان کرد: لیگ برتر سپک تاکرا امسال برای چهارمین سال متوالی به شکل متمرکز برگزار شد و دور برگشت لیگ برتر به میزبانی گنبد با قهرمانی فرآوری زنجان به پایان رسید.

وی در ادامه گفت: در این رقابت 16 تیم از 13 استان شرکت کردند، که تیم‌ها با آمادگی کامل به رقابت پرداختند.
برخی استان‌ها بودند که با وجود امکانات کم در این رشته بازیکنان جدید و با استعدادی به سپک تاکرا معرفی کردند که جا دارد از تلاش‌های مسئولان و حامیان این تیم تقدیر شود.

وی افزود: سپک تاکرا در مسیر پیشرفت قرار گرفت و برخی از تیم‌ها با صرف هزینه و جذب اسپانسر بازیکنان ملی‌پوش را به خدمت می‌گیرند تا همگام با دیگر تیم‌ها به رقابت بپردازند.

دبیر انجمن سپک تاکرا افزود: در دور رفت لیگ سپک تاکرا در بخش داوری با مشکلاتی روبرو شدیم و خوش‌بختانه در دور برگشت با بکارگیری چند داور باتجربه نقاط ضعف برطرف شد و تیم‌ها با مشکل جدی مواجه نشدند.

فولادی‌راد گفت: در این دور از رقابت‌ها که با قهرمانی زنجان به پایان رسید، تیم گلستان با اینکه میزبان مسابقات بود و ملی‌پوشان زیادی در اختیار داشت، به فینال نرسید و اما با این وجود دور برگشت سپک تاکرای مردان کیفیت فنی بسیار بالایی داشت، خوشبختانه در هر دوره بازیکنان جدیدی به تیم ملی معرفی می‌شوند که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

دبیر انجمن سپک تاکرا درباره اعزام تیم به مسابقات آمریکا گفت: مسابقات سپک تاکرای آمریکا آبان ماه برگزار می‌شود و انجمن به دلیل محدودیت زمان برای گرفتن ویزا تیمی را به این رقابت‌ها اعزام نمی‌کند. اما بهمن ماه امسال مسابقه قهرمانی کشور در رده سنی زیر 18 سال برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تاکرا ، مردان ، پدیده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار