تبریز؛

سمینار بین المللی تازه های نورولوژی ، رادیولوژی و روانپزشکی در تبریز

سمینار بین المللی تازه های نورولوژی ، رادیولوژی و روانپزشکی در تالار شهید شایان مهردانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛دبیراجرائی سمینار گفت: در این سمینار سخنرانان به صورت مدعو از کشورهای دانمارک و آمریکا و تهران شرکت داشتند.

حسن سلیمانپور با اشاره به اینکه یکی از برنامه های دانشگاه علوم پزشکی تبریز داشتن ارتباطات بین المللی و تبادل استاد و دانشجو است افزود: در حال حاضر با گروه رادیولوژی و با گروه روانپزشکی نیز عقد قرارداد شده که این تبادل علم با دانشگاههای کپنهاک و پنسیلوانیا در حال انجام است.

وی همچنین افزود : سمینار به صورت پانل سوال و پاسخ برگزار شد و در حاشیه سمینار 4 پانل دانشجویی/ که 2 پانل آن مربوط به ارائه مقالات دانشجویان برتر دانشگاه علوم پزشکی در زمینه علم اعصاب و یک پانل هم مربوط به نگارش مقالات بود که توسط 2 استاد مدعو از دانشگاه کپنهاک برگزارشد و پانل پایانی مربوط به ارائه پایان نامه داشنجویی با کمک داشنگاه کپنهاک و علوم پزشکی تبریز که دفاع شد.

در این سمینار استادان مدعو از دانشگاه کپنهاک پروفسور وفایی و گده در نوروفارماکولوژی /از دانشگاه ادنسه دانمارک پروفسور بی اورن و پروفسور فلمینگ / از دانشگاه پنسلوانیا عباس علوی / از دانشگاه تهران پروفسور زارع حضورداشتند.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.