جنجال های زوج جوان بر سر سند زدن خانه

مرد جوان زمانيكه ديد همسرش مي خواهد كه سند خانه را به اسم خودش كند، تصميم به طلاق گرفت.

جنجال های زوج جوان بر سر سند زدن خانه
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندي پيش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي زمانيكه با همسرم ازدواج كردم، پدرزنم خانه اي به ما هديه داد. چند وقت بعد همسرم براي انجام يكسري كارها خانه را به اسم من زد. مدت كوتاهي تا زمانيكه كارهايم را انجام دهم، خانه به نام من بود تا اينكه چند روز پيش پس از انجام كارها همسرم  گفت بايد خانه را به من برگرداني و به اسم خودم بزني. از اين حرفش شوكه شدم. اصلا باور نمي كردم همسرم تا اينكه اندازه نسبت به من بي اعتماد باشد.

وی افزود:در اين مدتي كه با هم زندگي كرديم من تمام پول هايم را به همسرم مي دادم. حتي خودرويي كه خريديم به نام همسرم است و من اصلا به اين موضوعات فكر نمي كردم. ولي همسرم تا اين اندازه به من بي اعتماد است. براي همين ديگر نمي خواهم با او زندگي كنم. من خودم مي خواستم پس از انجام كارها خانه را به نام او بزنم ولي با اين كارش متوجه شدم كه اصلا به من اعتماد ندارد و نمي توانم با او زندگي كنم.

بعد از صحبت هاي اين مرد قاضي همسرش را هم به دادگاه احضار كرد تا صحبت هاي او را هم بشنود.

انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۹ مهر ۱۳۹۴
سردیت نکنه مثل اینکه اشتهات زیاده مرد حسابی ارث پدریش هست می خواد به اسم خودش باشه به شما چه حال می خوای حق این زن را هپولی کنی
آخرین اخبار