قزوین؛

نخستین اکران خصوصی انیمیشین سینمایی شاهزاده روم در قزوین

رئیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی شعبه قزوین گقت:نخستین اکران خصوصی انیمیشین سینمایی شاهزاده روم دوشنبه در سالن اجتماعات مرکزی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی‌(ره) برگزار خواهد شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مهدی گلدوزها افزود:انیمیشین سینمایی شاهزاده روم که برنده لوح تقدیر ویژه در اختتامیه سی وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شد، روایتگر داستان پرنسسی مسیحی و پاکدامن به نام ملیکا است که از تبار پدر از نوادگان یشوعا وصی حضرت عیسی و از تبار مادر نواده قیصر روم است.

وی بیان کرد:این فیلم به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری است که در مدت ۱۵ ماه در گروه هنرپویا به تولید رسیده، این انیمیشن سینمایی محصول سال ۱۳۹۳ است که محصول گروه هنر پویا و با همکاری مؤسسه مجله مهدی لبنان است که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تولید شده که بودجه این پروژه ۲میلیارد تومان عنوان شده است.

گلدوزها در پایان گفت:علاقه‌مندان برای خرید بلیط این اکران خصوصی می‌توانند به دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)- دانشکده فنی مهندسی- دفتر جهاددانشگاهی، دفتر کانون قرآن و عترت دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، نوروزیان - بلوار پرستار- مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی –معاونت فرهنگی و دانشگاه علوم پزشکی- معاونت فرهنگی دانشجویی- دفتر جهاددانشگاهی مراجعه کنند.

 انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.