لاهوتی در تذکر آیین‌نامه‌ای:

دولت در موضوع هسته‌ای مصوبات شورای عالی امنیت ملی را رعایت کرده است

نماینده مردم لنگرود گفت: در قالب اصل 125 قانون اساسی به دولت اجازه داده شد که مذاکرات براساس مصوبات شورای عالی امنیت ملی دنبال شود.

دولت در موضوع هسته‌ای مصوبات شورای عالی امنیت ملی را رعایت کرده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد بائوج لاهوتی در نشست علنی امروز (یکشنبه 19 مهر) مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین‌نامه‌ای گفت: براساس بند (د) ماده 112 آیین‌نامه مدت نطق درخصوص مسائل بین‌المللی، ‌عهدنامه‌ها و موافقت‌نامه‌ها حداکثر 3 ساعت ذکر شده است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس ادامه داد: در خلال مذاکرات هسته‌ای بحث دوفوریتی مطرح شد و شما مدیریت کردید و در قالب اصل 125 قانون اساسی به دولت اجازه دادید که مذاکرات براساس مصوبات شورای عالی امنیت ملی دنبال شود که یکی از بندهای آن بر لغو تحریم‌ها تاکید داشت که بعد از اتمام مذاکرات به مجلس گزارش ارائه شود و دولت نیز همین کار را انجام داد.

وی افزود: دولت براساس دوفوریتی مذکور، تحریم‌ها را لغو و مصوبات شورای عالی امنیت ملی را رعایت کرد.  

لاریجانی در پاسخ به تذکر لاهوتی گفت: در بند (د) ماده 112 مدت نطق برای مسائل مهم و موافقت‌نامه‌های بین‌المللی حداکثر 3 ساعت اعلام شده و هر ناطق حداکثر 15 دقیقه اجازه نطق دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: در ماده 176 آیین‌نامه اجازه نطق به دو موافق و دو مخالف داده شده است، بنابراین باید این موضوعات لحاظ شود؛ البته کلیات و جزئیات تفکیک نشده است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار