تراکتور به اهواز رسید/ زور آزمایی سرخ‌ها با فولاد گرم

هفته هشتم رقابت های تیم فوتبال تراکتور سازی در اهواز به مصاف فولاد خوزستان می‌رود.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  هفته  هشتم رقابتهای لیگ برتر در حالی برگزار می‌شود که سرخ‌های تبریز به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت. 
 
سرخ‌های تبریز یکی از تیم‌های پرهوادار شمال غرب کشور بوده و  به جرات می‌توان گفت پرشورترین هواداران را دارد، تراکتور سازی در سال 1349 تاسیس شده و تحت مسئولیت سپاه عاشورا می‌باشد. 
 
این تیم پس از 8 سال دوری از لیگ برتر مجدد به لیگ برتر بازگشت و روند رو به به رشدی را همواره در دستور کار خود قرار داده است. 
 
مردم تبریز این تیم را دوست دارند به طوری که در هر بازی ورزشگاه یادگار امام (ره) مملو از تماشاگرانی می شود که عاشقانه برای تشویق تیم‌شان می‌آیند. 
 
براساس رتبه بندی باشگاهها که در سال 2014 اعلام شد این تیم در ایران به رتبه پنجمی دست یافته و در آسیا 25 و در جهان 401 بوده است. 
 
همچنین بهترین رتبه‌ای که تراکتوری ها به دست آورده اند می‌توان به 2 ایران، 10آسیا و 208 جهان اشاره کرد که بهترین رتبه این تیم بوده است. 
 
این تیم از بدو تاسیس تاکنون حدود 28 مربی را به خود دیده است که در این میان 3 مربی این تیم خارجی بوده است.  
 
تونی  اولیویرا 
 
تونی اولیویرا یکی از مربیانی است در سه دوره سکان هدایت سرخ‌های تبریز را به عهده گرفته است. 
 
تونی یکی از مربیان محبوب مردم تبریز بوده و به طور حتم این مربی تیم سرخ‌ها به  مقام‌های خوبی در لیگ دست یافته است. 
 
تونی این روزها مربی تراکتور‌ی‌ها است، اما این تیم حال و احوال خوشی ندارد شاید نتوان روزهای خوبی برای این مرد محبوب تبریزی‌ها متصور شد، زیرا تیمش عملکرد ضعیفی داشته و اگر چنین وضعیتی ادامه یابد شاید حواشی تیم بیشتر شده و جا پای این مربی ارزان‌تر از همیشه شود. 
 
آنچه مهم است محبوبیت مربی پرتغالی تراکتور‌ی‌ها در قلوب مردم تبریز بوده که باخت این روزهای تراکتور را گردن وی نمی‌اندازند و آن را به مسئولین دیگر سرخ‌ها نسبت می‌دهند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار