شکاری در رویای فتح اروپا

پدیده جوان فوتبال ایران معتقد است با تلاش بیشتر به سطح اول اروپا خواهد رسید.

رضا شکاری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص معرفی‌اش به عنوان پنجاه پدیده برتر جهان بیان کرد: خیلی خوشحالم که در ابتدای بازیگری‌ام در فوتبال در سطح اول جهان دیده شدم و این باعث چند برابر شدن انگیزه‌هایم شده است.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم این انتخاب به خاطر درخششم در مسابقات آسیایی بود به لطف خدا در آن رقابتها، بازی خوبی از خود نشان دادم اما این نباید باعث غرورم شود. رویای من حضور در سطح اول اروپاست.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره ترک ذوب آهن و حضور در تیم‌های خارجی گفت: با باشگاه ذوب آهن قرار دادی سه ساله بسته‌ام و تا زمانی که در این تیم حضور دارم برای مردم اصفهان سنگ تمام می‌گذارم.

وی در خصوص کارکردن با یحیی گل محمدی گفت: گل محمدی یکی از بهترین مربیان است که تاکنون با آن کار کرده‌ام. وی مربی با فکر و جوان پسندی است که یکی از ارکان دیده شدن من در فوتبال بود.

شکاری در مورد احتمال حضورش در تیم ملی بزرگسالان کشورمان ابراز کرد: هر بازیکنی علاقه دارد در تیم ملی کشورش بازی کند که امیدوارم با تلاش بیشتر بتوانم برای تیم ملی کشورم افتخار کسب کنم.

وی در پایان درباره وضعیت تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ذوب آهن امسال یک تیم جوان و با انگیزه دارد که مطمئنا می‌تواند در این فصل حرف‌های زیادی برای گفتن داشته  باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار