اردبیل؛

فرودگاه پارس آباد مهمترین ابزار توسعه حمل و نقل و گردشگری در کشور

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت:فرودگاه پارس آباد با توجه به تردد بیش از 3 هزار مسافر از کشور آذربایجان در این شهرستان از مهمترین ابزارهای توسعه حمل و نقل و گردشگری در کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مهدی احمدی در بازدید از فرودگاه پارس‌آباد اظهار داشت: فرودگاه پارس‌آباد با پوشش دادن شهرستان‌های همجوار و مسافران کشور آذربایجان یکی از مهمترین زیر‌ساخت‌های توسعه منطقه‌ای محسوب می‌شود که نقش تاثیرگذاری در زمینه حمل و نقل مسافران ایفا می‌کند.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و فاصله شهرستان مرزی پارس‌آباد بیان کرد: با توجه به این توانمندی‌ها و قابلیت‌ها نیاز این شهرستان به حضور متخصصان و سرمایه‌گذاران برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های بزرگ موجود در شهرستان به چشم می‌خوورد که امیدواریم در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: فرودگاه پارس‌آباد با توجه به اینکه یکی از زیرساخت‌های توسعه منطقه به شمار می‌رود، نقش بسیار موثری در توسعه و رشد منطقه دارد که انتظار می‌رود با تسریع در روند اجرا و تکمیل باند فرودگاه و بهسازی ساختمان و محوطه‌سازی فرودگاه شاهد بهره‌برداری از آنها باشیم.

احمدی در ادامه اظهار کرد: باید با برنامه‌ریزی برای این استعداد موجود در راستای بهره‌برداری هرچه بیشتر از این ظرفیت اقدام لازم انجام شود چرا که این زیرساخت اساسی و مهم می‌تواند زمینه‌ساز توسعه شهرستان و سایر مناطق همجوار نیز باشد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.