آرزوی کواچ برای رویارویی با دوست قدیمی

سرمربی تیم ملی والیبال ایران آرزو دارد در المپیک با صربستانی دیدار کند که هدایت آن بر عهده هم‌بازی قدیمی‌اش است.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال صربستان این روزها در مسابقات قهرمانی مردان اروپا حضور دارد و تا کنون دو پیروزی مقابل اسلواکی و فنلاند کسب کرده است.

پیش از اعزام به این مسابقات، اسلوبودان کواچ، سرمربی صربستانی تیم ملی والیبال ایران در اردوی تمرینی تیم ملی کشورش حاضر شد و با نیکولا گربیچ ، همتای خود در تیم ملی صربستان دیدار کرد. 

این مربی که روزهای نه چندان دور به همراه کواچ در کنار نسل طلایی صربستان مدال طلای المپیک سیدنی را کسب کرده است، در آینده‌ای نزدیک باید برای کسب سهمیه المپیک ریو این بار در سمت مربی با دوست قدیمی خود پیکار کند.

به گزارش یک سایت اروپایی اسلوبودان کواچ در تمرین تیم ملی صربستان عنوان کرد: "آرزوی من این است که با صربستان در مرحله نهایی المپیک حضور داشته باشیم. نمی‌دانم اگر با این تیم رو در رو شویم گربیچ به ما اجاز می‌دهد برنده شویم یا نه اما ابتدا باید در مرحله مقدماتی سهمیه این بازی‌ها را کسب کنیم. "

کواچ در ادامه با بیان این مطلب که هر دو تیم ایران و صربستان راه سختی تا المپیک پیش رو دارند، گفت: " به اعتقاد من کار ایران ساده تر از صربستان است. زیرا ایران شانس این را دارد که به عنوان بهترین تیم آشیا کسب سهمیه کند اما صربستان باید با تیم‌های قدرتمندی مانند  فرانسه، روسیه، بلغارستان، لهستان، آلمان و ... رقابت کند که کار ساده‌ای نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.