فدراسیون قایقرانی تابو شکست

قایقرانی در اقدامی جدید بالاخره تابوی عدم حضور روانشناس را شکست و یک کارشناس خبره این رشته را به کادر فنی خود ملحق کرد.

 به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی آبهای آرام در رشته‌های کایاک و کانو تا چند روز دیگر عازم مسابقات آسیایی اندونزی در جاکارتا هستند. 
 
در این بین عادل مجللی در لهستان تمرینات خود را پیگیری کرده است و شاهو ناصری با مصدومیتی که برایش پیش آمد تا پایان مسابقات باید بی وقفه ادامه دهد. 
 
در کنار کادر فنی آب های آرام فدراسیون با تجربیاتی که سالیان متمادی در مسابقات دارد ترجیح داد تا یک دکتر روانشناس در کنار تیم باشد تا پاروزنان با روحیه ای بهتر به استقبال مسابقات بروند. 
 
در کادر فنی برای بازیابی روحیه پاروزنان روانشناس اضافه شد.
 
مربی تیم ملی کانو قایقرانی گفت: برای افزایش روحیه پاروزنان این رشته 2 هفته است که از روانشناس در کادر فنی استفاده می کنیم. 
 
وی اظهار داشت: در کنار کادرفنی برای بازیابی روحیه ورزشکاران از یک روانشناس نیز بهره می گیریم و شاهد تاثیرات مثبت آن بوده ام. 
 
وی افزود: امیدوارم که این جریان تاثیرات مثبت را روی قایقرانان بگذارد و تا مسابقات که 8 آبان ماه برگزار می‌شود تیم با اعتماد به نفس و آرامش راهی مسابقات شود. 
 
اقلیمی در ادامه بیان کرد: تمرینات را بی وقفه دنبال می‌کنیم و هفته آینده پیک مسابقه است و تیم‌های فیکس شده آماده حضوری دل انگیز می شوند. 

وی خاطرنشان کرد: کیا اسکندانی و علی اجاقی برای قایق دو نفره کانو انتخاب شده‌اند و عادل مجللی در ماده 200 متر شرکت خواهد کرد و شاهو ناصری در هزار متر کانو حضور خواهد داشت. 
 
انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار