سیاوشی: توپ‌ها به من می‌خورند و گل نمی‌شوند!/ تیم بی‌تجربه‌ای نیستیم

سنگربان تیم ملی هندبال کشورمان معتقد است ایران مقابل تیم قطر در انتخابی المپیک ریو تیم دست و پا بسته‌ای نیست.

محمد سیاوشی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: من هم در سطح دیگر دروازه‌بانانی هستم که در هندبال ایران خوش می‌درخشند. توپ‌ها به من می‌خورند و گل نمی‌شوند.

وی ادامه داد: از آمادگی خوبی برخوردارم. در اردوی تیم ملی هم تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم. خوشبختانه تیم کم تجربه‌ای نیستیم. با توجه به پنج لژیونری که داریم و قرار است به ما اضافه شوند، مقابل قطر نمایش خوبی خواهیم داشت. 
سیاوشی افزود: امیدوارم مقابل قطر آن تیم دست و پا بسته گذشته نباشیم. آنها تیم قدرتمندی دارند که حرف اول را در هندبال آسیا می‌زند و ما با پشتکاری که داریم، مقابل این تیم بازی خوبی به نمایش می‌گذاریم. 

پس از چهارمین اردوی تیم ملی هندبال ایران که از جمعه دهم مهر آغاز شده و 2 هفته طول می‌کشد در 18 اکتبر تیم ایران عازم کرواسی می‌شود و پس از برپایی اردو در این کشور، 2 نوامبر برای حضور در تورنمنت چهارجانبه‌ای با حضور تیم‌های  آرژانتین، الجزایر و تونس به تونس می‌رود. پس از مسابقات تیم ملی هندبال برای کسب سهمیه المپیک ریو 2016 به دوحه قطر می‌رود.

همچنین سیدابوالحسن مهدوی، رئیس فدراسیون هندبال ایران در صدد است مذاکراتی با باشگاه‌های مونت‌پلیه فرانسه، اشتوتگارت آلمان و کریستال پالاس سوئد داشته باشد و ایمان جمالی، دانیل کومایش، علیرضا موسوی و سجاد و الله‌کرم استکی را به اردوی کرواسی برساند. 

 چهارمین اردو ملی‌پوشان هندبال هم با حضور 25 بازیکن از یازدهم تا 24 مهرماه در سالن هندبال تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار