آغاز مسابقات پرحرف و حدیث امیدهای فوتسال

مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر امیدهای کشور آغاز می شود.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در حالی که طبق فکس اولیه کمیته فوتسال قرار بود مرحله نهایی مسابقات در تاریخ ۲۵ مرداد برگزار شود اما بازهم بی نظمی در برگزاری مسابقات پایه باعث شد این مسابقات در تاریخ دیگر برگزار شود.

در همین راستا حدود یک ماه پیش زمان برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر امیدهای کشور در رشت اعلام شد،ولی به یک باره و با اعتراض تیم فرش آرا مشهد این مسابقات به زمان دیگر موکول شد و حالا قرار است از فردا بیست مهر این مسابقات با حضور چهار تیم کشاورز قزوین،ملی حفاری اهواز،فرش آرا مشهد و شهرداری رشت میزبان بازی ها پیگیری شود.

در این بین نکته جالب حضور دو بازیکن از شهرداری رشت و ملی حفاری اهواز در اردوی تیم ملی فوتسال است.دانیال گیویلی و شهاب طالبی که برای حضور در تیم ملی امید و دیدار با تیم ملی امید روسیه در ارومیه حضور دارند،باید بلافاصله بعد از بازی امروز تیم ملی امید را ترک و به تیم های باشگاهی خود ملحق شوند.

احتمال می رود هیچ یک از سرمربیان تیم ملی با توجه به مسافت و خستگی این چند روزه مسابقات را از نزدیک زیر نظر نگیرند و این قضیه به نوعی دیگر سطح بازی ها را کاهش خواهد داد.

ناگفته نماند خبرهایی از عدم حضور ملی حفاری اهواز در این مسابقات به گوش می رسد که مسئولان این باشگاه به دلیل اینکه در تاریخ اعلام شده یک ماه قبل به رشت سفر کرده و هزینه هایی کرده بودند،شاکی هستند و خواهان دریافت مطالبات خود از کمیته فوتسال و شخص آرش جابری مسئول برگزاری مسابقات که در آن زمان به همراه یاسین پیشرو قم به قطر سفر کرده بود، هستند.

با تمامی این تفاسیر این مسابقات از فردا و به مدت سه روز در سالن آتش نشانی رشت برگزار خواهد شد.

برنامه بازی ها:

روز اول

دوشنبه ۹۴/۰۷/۲۰

ملی حفاری اهواز ۱۵:۰۰ فرش آرا مشهد

شهرداری رشت ۱۷: کشاورز قزوین

روز دوم

سه شنبه ۹۴/۰۷/۲۱

فرش آرا مشهد ۱۵:۰۰ کشاورز قزوین

شهرداری رشت ۱۷:۰۰ ملی حفاری اهواز

روز سوم

چهار شنبه ۹۴/۰۷/۲۲

کشاورز قزوین ۱۵:۰۰ ملی حفاری اهواز

شهرداری رشت ۱۷:۰۰ فرش آرا مشهد

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار