شهرکرد؛

راه شهید همدانی قدرتمندانه ادامه دارد

پیام مشترک تسلیت فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری به مناسبت شهادت سردار شهید حسین همدانی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ متن پیام مشترک تسلیت سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری و حجت الاسلام کریم سرافراز مسئول نمایندگی ولی فقیه در این سپاه، به مناسبت شهادت سردار شهید حسین همدانی به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوصٌ (سوره صف، آیه 4)

صف استوار آرزومندان این موهبت و کمربستگان راه جهاد و شهادت در ایران اسلامی و در سپاه و همه‌ نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی، صفّی بلند و بنیانی مرصوص است: «وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا» رحمت خدا بر شهید همدانی و بر همه مجاهدان راه حق.

شهادت رزمنده‌ قدیمی و صمیمی و پر تلاش که جوانی پاک و متعبّد خود را در جبهه‌های شرف و کرامت، در دفاع از میهن اسلامی و نظام جمهوری اسلامی گذرانید و مقطع پایانی عمر با برکت خود را در دفاع از حریم اهل‌بیت (علیهم السلام) و در مقابله با اشقیای تکفیری و ضد اسلام سپری کرد، به محضر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، خانواده محترم آن سردار رشید و آحاد ملت شریف و مجاهد پرور ایران و نیز ملت مقاوم سوریه تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

بی شک، سردار شهید حسین همدانی یکی از استوانه‌های مستحکم خط مقاومت در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی بود که به دست مزدوران میدانی آنان، تروریست‌هایی که توسط همپیمانان نظام سلطه از جمله سعودی‌ها تسلیح شده و به جان ملت‌های مسلمان یمن، عراق، سوریه و بحرین افتاده‌اند، به شهادت رسید.

با شهادت این سردار سرافراز سپاه اسلام، مشعل جهاد پایان‌ناپذیر با جبهه طاغوتیان و یزیدیان فروزان تر و دشمنان بدانند راه مقاومت و مقابله با صهیونیست‌ها و مقابله با نفوذ امریکایی‌ها در بلاد اسلامی همچنان قدرتمندانه ادامه دارد.

فضل و رحمت الهی بر او گوارا باد.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.